Gå til innhold

Susanna86

Medlemmer
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk for svar. Og takk for gode ord! Jeg skal stå på videre men en del spørsmål kverner oppi hodet mitt. Glad for de synspunkter dere deler...
  2. Nå aner ikke jeg egentlig om jeg løfter spesielt tungt til å være jente, men jeg har prioritert 3 styrketreningstimer i uka med baseøvelser som knebøy, markløft, benkpress og diverse andre øvelser. Jeg presser meg selv til det ytterste og løfter selvfølgelig mye tyngre nå enn til å begynne med. 13 kg i nedtrekk har jeg aldri gjort... Så framgangen er bra. Mye mulig at jeg ikke har lagt på meg et gram muskler....jeg veit ikke, hadde jeg visst hadde jeg ikke startet denne tråden. Det jeg ønsker med denne tråden er noen innspill på hvorfor jeg går bra ned i cm og nå 2 klesstørrelser ned men ikke
  3. Ut ifra råd her så skal jeg gå inn for å være mer disiplinert i helgene, lavere kaloriinnhold på hverdagen selv om det er sunn og riktig mat. Jeg må få til intervalløkten min, og skal veie meg på samme tidspunkt vær uke. Håper dette hjelper. Takk for råd alle sammen.
  4. Takk for svar. Veldig bra artikkel, jeg går garantert i denne Helge fellen til tider. Ikke vær helg men for ofte allikevel... Jeg har ikke hatt lyst til å telle kalorier for dette skal være en livstilsendring og ikke en diett, men kanskje jeg rett og slett må gjøre det en periode for å få litt oversikt, Er det noen som har en anelse hvor mange kalorier ca. Jeg bør ligge på når jeg er 170 cm, 90 kg og trener styrke 3 ganger i uken. Er ellers moderat i aktivitet. Har et arbeid med endel bevegelse, ikke stillesittende kontor.
  5. Er fornøyd med å krympe inn, men synes det er veldig rart med vekten... Selvfølgelig er ikke vekta viktig hvis man krymper inn. Men jeg er nybegynner og ønsker virkelig å komme ned i normalvekt. Jeg er jo i kategorien fedme. Vil ha en sunn kropp. Ikke veie 90kg. Derfor undrer jeg meg veldig når vekta står bom stille etter en stooor livstilsendring. Ønsker bare noen innspill på hva det kan komme av. At jeg går ned i cm er jeg veldig fornøyd med.
  6. Takk for et veldig bra svar. Nettopp slike tips og tanker jeg er ute etter...
  7. Har tenkt det samme men jeg går heldigvis bra ned i cm, så må jo da ha mistet en del fett. Vil bare ha et resultat på vekta. Jeg er jo altfor overvektig... Er ikke snakk om noen få kg i mitt tilfelle.
  8. 170cm og veier 90kg. Vil ned til 70 kg.
  9. Trenger hjelp!!! Min historie kort fortalt: Skal ned 20 kg. Begynte å trene for 5 mnd siden. Fikk oppsatt et styrketreningsprogram av personlig trener på sats. Har fulgt dette 3 ganger i uken de siste 5 mnd. Har også prøvd å legge til en intervall økt i uka men ikke alltid fått mulighet til det. Har hovedsakelig prioritert styrketreningen. Kostholdet er jeg relativt flink med. Prøver å få i meg godt med proteiner, bær, grønnsaker og riktig fett. Kuttet ut hvit mel og sukkerinntaket har gått drastisk ned. Noe grove knekkebrød, ris og fullkornspasta, speltlomper blir det. Men i veldig m
×
×
  • Opprett ny...