Gå til innhold

Frittflyvende

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Frittflyvende

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Du skriver at du ikke har kommet 100% i gang med planen din, men jeg vil si: joda det har du! Du er i gang, du har gått masse tur, du har stilt deg inn på hva du ønsker deg og du har tilogmed sjekket inn her og avlagt rapport om fremgangen! Det er KJEMPEBRA. Endringen du er i gang med skal vare livet ut, og da er det bra å ta det "slow and steady". Å kutte middagsmengdene slik du har gjort, og å eliminere hvitt brød og smør vitner om en dedikasjon som vil bringe deg til målet-et sunt og godt liv hvor du trives med din egen kropp og har energi til å gjøre det du liker! SportyD er inne
  2. Hei!! Først og fremst: Det er helt perfekt å begynne med gåturer, og bra at du tar tak i livet og fokuserer på bedre helse! Lavkarbo er kanskje in, men ikke nødvendig for å gå ned i vekt. Spesielt ikke når utgangspunktet er så usunt Da vil du ha stor effekt av å gå frem slik du har tenkt med mindre sukker og ikke doble porsjoner karb. . (Forslag til sunne måltidsplaner for vektnedgang som er gratis og gode finner du på melk.no: http://www.melk.no/helse-og-livsstil/en-sunn-vekt/ 5000 kalorier høres mye ut med stillesittende kontor-jobb. Finn ut hva som motiverer deg (det
  3. Innertier! BRAVO! Jeg er helt enig! Kjempeinnlegg!!! Takk for påminnelsen. Hva med mer kunnskap og skriverier om hva SELVDISIPLIN er? Gjerne fra trådstarter! Overføringsverdien til andre livsområder er også ENORM -hvor motivert er du til å gjøre verden til et bedre sted? Uinteressant, for det må gjøres uansett så det er bare å ta tak og starte der du er!
  4. Kjære Dorothea. Nå skal du få svar! Har drevet med yoga i ti år, ashtanga, hatha, kundalini, sivananda... you name it. Så dette svaret bærer selvfølgelig preg av den sære yoga-kulturens synspunkter, men jeg liker å tro at jeg er moderat og fornuftig. Yoga - og da snakker jeg IKKE om den yogaen du får på treningssenterne, fokuserer som du skriver svært mye på pust og "tilstedeværelse". Hensikten med yoga er meditasjon og kroppskontroll. Dersom noen utøver yoga for "fitness" eller såkalt "poweryoga" så er det ikke lenger yoga. Da er det det styrketrening som er inspirert av yoga. (
  5. Hei! Erfaring! Jeg satt seks og en halv time i går og fikk brystet tatovert. Etterpå var jeg ekstremt sliten, mye mer enn jeg hadde forventet. Jeg sov to timer på kvelden og tolv timer i natt. (Men så er jeg en ganske sensitiv person). MEns jeg ble tatovert var jeg veldig konsentrert på å være avslappet i alle musklene i kroppen, dette gjorde nok sitt til at jeg ble ekstra sliten - men det hjalp veldig på smerten! (Anbefaler ikke å tatovere brystbenet.....) De siste månedene har jeg trappet opp trening og spist mindre enn vanlig (regner ikke kcal). Det jeg la merke til under sessionen igår va
×
×
  • Opprett ny...