Gå til innhold

misspink

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg lurer på hva er det optimale kostholdet ved styrketrening? Jeg har nå et 6 ukers program hvor jeg øker vekter hver gang, jeg har fremgang men føler jeg henger litt i formen innimellom ift hva jeg ønsker. Etter nåværende program settes det opp nytt evnt mer frivekter! Jeg er flink til å spise nok og bra mat. Og prøver iherdig å få inn nok proteiner men kan nok bli enda flinkere. Så lurer jeg på i en verden av BCAA, whey proteiner, kreatin, gainer osv... Hva bør jeg investere i og hva trenger man ikke. Jeg er en liten (155 cm) men tung skapning, trenger ca 2500 kcal daglig. Veier 80 kg
  2. Takker for svar! Har kommet frem til å spise noe mer, og enda litt mer de dagene jeg trener. Har nok ikke vært flink nok på treningsdagene, jeg spiser alltid noe rett etter trening, men kanskje for lite totalt. Tenker ihvertfall å prøve å ligge på 2200-2300 kal i snitt. så får jeg se!
  3. Takk for svar! Jeg sover bra og våkner utvilt av meg selv om morgnen.
  4. Hei! Jeg er 155 cm, 72 kg spiser ca 2000 kal daglig. trener; Pilates 2 ganger i uken, á en time hver gang. Gode styrkeøkter hele kroppen 2 ganger ukentlig. Sykler 2 - 3 ganger i uken en runde som tar ca 45 min i variert terreng. sykler to ganger til/fra trening 20 min Luftetur med bikkja, 2 turer daglig á 20-30 min Når jeg skrev alt opp ser jeg at det er litt trening. Jeg koooser meg og har masse energi og overskudd og spiser som sagt 2000 kal daglig. Har slitt med spiseforstyrrelser i MANGE år, men har spist riktig (2000) i over 3 mndr nå og ser på meg selv som frisk. Har ing
  5. Hei, nå skal det sies at jeg har ikke gått fra 60 - 70, men fra 66 til 69/70. Og jeg har blitt mye sterkere, og noe er sikkert fett.
  6. Tusen takk for svar Eminator. Ja det er som du sier, viktigst å være fornøyd med seg selv. Og vekt er jo bare noen dumme tall, det er jo ikke de som sier hvem og hva man er.
  7. TUSEN TAKK! Dette er faktisk det jeg kanskje trenger å høre, jeg er langt og godt på vei, men med maange år med feil tankegang er det ikke lett å stole på seg selv og det er veldig klart for meg. Jeg har på en "god" dag en kropp jeg bør være fornøyd med, men det er det tallet på vekta som ofte tar fokuset og burde egentlig kaste den men det er litt vansklig for det er ja, vansklig. Men, jeg ser jo resultater av arbeidet jeg gjør (trening og NOK mat) så eg må jo bare begynne å 100% stole på dette. Tusen takk!
  8. Hei, Jeg har i mange år slitt mye med spiseforstyrrelser. Begynte i høst å trene for fullt igjen, har alltid trent men ikke så spesefikt på styrke. Jeg går på et senter og har god oppfølgning av trener. I desember skjønte jeg at man må spise riktig for å få utbytte, så har nå i 3 måneder spist ca 2000 kalorier hver dag med godt utbytte, føler at kroppen har stabilisert seg, fryser ikke, sover godt etc... Jeg er 155 cm og veide i desember 66 kg, har siden da med mer mat gått opp og veier ca 69. Jeg trener pilates to timer i uka, god og effektiv styrke 2 ganger i uka, samt går turer på 4
×
×
  • Opprett ny...