Gå til innhold

andresen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om andresen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 11. april 1996
  1. Har tidligere slitt med spiseforstyrrelser og er noen som har sagt at de tror det kan ha hatt en effekt på hvordan jeg føler meg i hverdagen. Vil ikke si at jeg har et veldig anstrengt forhold til kostholdet, men jeg må passe på hva jeg får i meg for det er ikke alt jeg tåler. Reagerer veldig på hvetemel, poteter og pasta (ikke fullkorn), og svinekjøtt. Jeg er ganske interessert i trening og kostholdet er viktig for meg og målet mitt er å få et ganske sunt og næringsrikt kosthold som jeg kan få nok energi av. Derfor jeg vurderer å ta en tur til kostholdsekspert for å få det på plass.
  2. Jeg er 164 cm, 17 år (18 dette året hvis det gjør noe forskjell) og har ikke veid meg på en stund men sist jeg veide meg for et par måneder siden veide jeg 54-55 kilo.
  3. Jeg er ganske sliten når jeg legger meg men klarer likevel ïkke å sovne før en god stund etter. Jeg er en relativt stresset person pga skolen og føler jeg ikke kan slappe ordentlig av for da blir jeg ganske sliten og tar lang tid for meg å hente meg inn igjen. Er litt urolig og anspent ja. Så bra at du fikk hjelp med dette, kanskje jeg skal teste det ut selv? Prøver å tenke meg at dette er bare en fase og at det går over, men når det har vart såpass lenge må jeg nesten få gjort noe med det.
  4. har du noen tips til hva jeg kan gjøre annerledes da? Måltider jeg kan erstatte med annet f.eks er forresten den yoghurten fra yoplait som heter 0%, er den så ille og full av sukker egentlig?
  5. okei, da setter jeg bare opp en liste om hva som er typisk at jeg spiser daglig Spiser hver 3 time ca og går mye i frukt innimellom måltidene frokost: En bolle med havregrøt (er usikker på målingene der) men er en god bolle mellommåltid: yoghurt, frukt og mandler lunsj: ca 4 knekkebrød med kyllingpålegg ( jeg spiser ikke brød pga jeg får vondt i magen) + skyr lunsjen spiser jeg ca 1 time før trening etter trening tar jeg en shake for å få i meg den næringen raskt før jeg spiser middag når jeg kommer hjem fra treningen. Middag: Kylling med grønnsaker, salat og søtpotet Kvelds: Her er
  6. Får ca 7 timer søvn hver natt og vet det er for lite. Har en ganske stressende hverdag med skole og masse prøver der. Takk for tips til pwo
  7. Kostholdet mitt er ganske sunt. Spiser langsomme karbohydrater, proteiner og prøver å få i meg nok av det sunne fettet. Har ikke tatt noen blodprøver på en god stund for å sjekke det så det kan jo være kjekt å gjøre!
  8. Har brukt Creatine Complete Extreme i et par uker nå og kan ikke si jeg kjenner så veldig mye forskjell uten om litt energi som kommer langsomt. Sliter ganske med energien og det har jeg gjort flere år. Matinntaket er bra og får i meg nok med mat, men energien går aldri opp. Jeg oppnådde ikke den effekten jeg ønsket med Creatine Complete Extreme + den går ekstremt fort tom. Den ga meg ikke den pumpen som de fleste sa de fikk, og jeg vet det er forskjellig fra person til person. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre eller ta for å få den pumpen og energien i treningen? Målet mitt er
×
×
  • Opprett ny...