Gå til innhold

Solaa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Solaa

  1. Frokost: en skål havregrøt (ganske stor), glass melk/tekopp. Eller 2 fullkornskiver m. ost, skinke, salat/koriander/agurk. Lunsj: 3 knekkebrød m. leverpostei, banan. Lunsj/før middag: pasta salat: fullkornspasta, salat, skinke (1/3 av salaten), mais etc. uten dressing. Eller skål med havregrøt. Før trening: 1-2 håndfulle hender m. nøtter Etter trening/kveld: proteinshake (sjeldent - kun hvis jeg har hatt en rent, hard styrkeøkt. Totail gaining), 200-250g kylling/fisk/biff veldig lite ris og halv tallerken ca. med grønnsaker, sopp, hvitløk osv. Kveld: stor skål med frukt (akkurat
  2. Og musklene + resten av kroppen din fikk bra ytelse av det? Av å inkludere mettet fett? Kunne du gitt meg oversikten over kostholdet ditt? I got something to learn there!
  3. Vil du bytte? Her tømmes altfor mye ut...Fikk ikke sagt det på en mindre ekkel måte, beklager hehe
  4. "Generelt vil mye fiber i kosten lette fordøyelsen. Fiber er en del av planten som ikke brytes ned i magesekken. Den vil passere uforandret gjennom tarmen og ta med seg avfallstoffer som ikke skal tas opp. Personer som er plaget medforstoppelse, hemorroider, irritabel tarmeller som har fått høre at de har divertikler (utposninger) i tarmen, vil alle ha stor nytte av å spise mye fiber. " (Norsk Helseformatikk, 2014)
  5. Ca. 8 mnd og så tenkte jeg at jeg skulle trene hardere, gjorde det, er mer markert nå men egentlig like sliten. Tok blodprøve forrige mnd og ingenting var galt - akkurat som med de to andre jeg tok jan 2014, sep 2013, feb 2013. I tillegg går jeg på multivit og ekstra vit d
  6. Ja, men da legger jeg jo bare på meg fordi jeg ikke forbrenner i forhold til den mengden jeg får i meg. Tror noen ganger det jeg spiser bare kommer rett ut før kroppen i det hele tatt får tatt til seg næringsstoffene - det kan jo være en grunn hehe
  7. Selv om fordøyelsen min er rask er forbrenningen min ganske så normal
  8. Jeg gikk på sånn gaining diet fordi jeg ville bulke 1 1/2 år siden, men jeg er genetisk normal/tynn, har kun litt rumpe, så jeg måtte jobbe hardt for å legge på meg og bli sterkere - var også ganske sliten den gangen så har vært sånn lenge. Jeg stoppet med det fordi det var så mye annet som kom i veien, så ble andre prioriteringer. Er nok verre nå som jeg stoppet, gikk ned 5 kg og begynte å trene thai conditioning mer enn rent styrke med vekter. Jeg har forsøkt å spise, men da blir jeg ikke like markert osv. pluss jeg er ikke mer sulten, jeg spiser til jeg er nesten helt mett - ofte etter tren
  9. Jeg prøvde å spise mer, men da la jeg bare på meg selv om det var sunt fordi forbrenningen min er nok ganske så stabil. Hun ba meg prøve loff, men det takket jeg nei til.
  10. Energi - hvor ble det av den? Jeg vil nok regne meg selv som en atletisk type, trener alt fra 4-6 dager i uka, variert, lett/tungt. Spiser generelt sunt. Litt for mye fiber kanskje som legen sa siden jeg har et for raskt fordøyelsessystem (you get what I mean). Er noen i samme båt? Jeg kan sove opptil 10 timer hvis jeg vil og da kan jeg føle meg helt ok, ikke full av liv, men ok. Perioder jeg trener veldig lite er jeg ikke like sliten. Jeg blir ofte lett støl i perioder jeg har veldig lite energi og trener. Kan ha vondt i kroppen faktisk. What to do with that? Stop lifting as a man? No
×
×
  • Opprett ny...