Jump to content

InoSc

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About InoSc

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/13/1997
  1. Takk for tips! Morel - Godt tenk, får bruke den metoden i stede Ole Andreas - Prøvde TDEE, men det er visst bare om mann skal bygge muskler... Er ikke helt inne på styrke fronten - kun små øvelser som planke, push-ups osv.
  2. Så endomondo er mer nøyaktig enn Shapeup? (Med løping/gange)
  3. God morn :sleep: Jeg har jogget en del idet siste, og bruker endomondo (?) til å finne ut hvor mye jeg har forbrent - I følge appen har jeg jogget 4.87km på 38min og forbrent 275kcal. (Er litt treg... ) Mitt spørsmål er appen nøyaktig eller viser at jeg har forbrent for mye?(Veier ca 54kg) Når jeg slår inn på shapeup viser den appen at jeg har forbrent mye mindre (sånn 170kcal på hurtiggåing) Mye surr - var litt usikker på hvordan jeg skulle skrive det
  4. Takk for mange gode tips og fakta Tror jeg går for chop suey med kylling eller slikt, kjempe godt og virker som et sikkert valg! Men kylling med cashewnøtter høres godt ut, så
  5. Godt tenkt Men sånn generelt noen tips til sunn restaurant mat?
  6. Jeg jobber med å gå ned i vekt, og lurer på om Kinamat er et greit alternativ til mat? Er blitt invitert ut av kjæresten på fredag og lurer på hva som kan være greit å velge i så fall? Går chop suey med scampi greit? (Min favoritt!) Tips til god og sunn restaurant mat?
  7. InoSc

    Hjelp til kosthold

    Klarer meg fint med 1414 kcal om dagen + litt ekstra når jeg trener Virker på dere som om 177g carbs ikke er så mye (siden ingen reagerte stort på det ) Yay "Steffen!" - Hellyeah
  8. InoSc

    Trenger en matplan

    Det er kjempemasse gode oppskrifter rundt på fitnessbloggen om du leter
  9. Hei! Jeg driver da og legger over kosten litt, og i følge Lifesum - appen min bør jeg spise 1414 kcal, 177g karbohydrater, 106g protein og 31g fett. Jeg er 160 høy og veier 55. Hva er deres mening? Kommer jeg til å gå sakte men sikkert ned i vekt om jeg holder meg til dette og trener smått i tillegg? (Ned i fett altså, ikke selve vekta, håper jeg ikke forvirrer for mye her) Synes bare det virket som veldig masse carbs.. ;s Ellers, noen tips til god og enkel skolemat? *Edit, skrivefeil.
  10. Takk for svarene, skal nok kontakte legen på mandag Skal kanskje prøve å trene litt mindre i tillegg, 6 dager i uken er litt mye Og jeg er ca 160 høy, og kostholdet mitt er veldig bestående av bær, grønnsaker, kylling og melkeprodukter, men tar meg gjerne en kakebit i skole lunsjen på fredagene
  11. Så litt etter innlegg her på FB, men der jeg har lest har de fleste vært undervektig.
  12. Heii. Jeg har akkurat begynt å trene (2-3 uker siden) og mensen er plutselig borte.. Dette skjedde i min forrige trening periode også og da uteble den i måneder, så stoppet opp med trening og da kom den tilbake. Er dette noe farlig?? Vil jeg få problemer med å bli gravid i fremtiden pga dette? Er ikke undervektig, veier 53kg og er rundt 80cm rundt midjen om det har noe å si. Og nei, kan ikke være at jeg er gravid Jente, 16år.
  13. Skal søke litt rundt! Takk for gode råd. Må nok ordne litt på Myfitnesspal så jeg ikke sulter meg selv
  14. Skal ta en titt etter et treningsprogram som kanskje kan passe meg... Er ikke så sikkert på dette meg styrke så får vel prøve meg frem! Er 83cm på det tynneste på midjen, noe jeg selv synes er mye, men kanskje ikke så mange andre synes er mye. Men målet er jo at jeg er fornøyd og føler meg vel
×
×
  • Create New...