Jump to content

IIIK

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About IIIK

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/06/1991
  1. Takk for svar ! jeg nå begynt med benk og knebøy med stang får å få inn øvelsene, og kjenner alt at kroppen trener på en helt annen måte! Veldig gøy! Markløft venter jeg litt med! Igjen takk
  2. Tusentakk, skal se om jeg finner noen som har massive bein og tusle bort til ! : )
  3. ja, jeg trudde liksom de skulle ha det jeg da ! men fikk beskjed om at de hadde bare til apparater og frivektarenan var for PT ! så da ble jeg skutt ned før jeg begynte og fly !
  4. Takktakk ! ja, jeg har prøvd og førhøre meg litt rundt på sentret men må vente så alt for lenge på å få PT som skal vise meg ting og tang så blir liksom så utålmodig ! derfor ville jeg høre litt med andre her tenkte jeg, men det vel viktig med ritkig teknikk da !
  5. Heii! det er vel en stor mulighet for at jeg stille et dumt spørsmål nå! men jeg er veldig interessert i og begynne med de 3 store som jeg kaller de da ! knebøy, markløft og benkpress! er veldig ny på styrketrening og har ikke trent så veldig lenge, og egentlig forholdt meg bare til apparater! dette begynner og bli generelt veldig kjedelig og ensformig synes jeg og er ute etter noe som kan utfordre meg enda mer! da er spørsmålet , burde man gjøre noe før eventuelt man kaster seg på disse 3 ? eller er det bare og sette igang ?
  6. Heii! det er vel en stor mulighet for at jeg stille et dumt spørsmål nå! men jeg er veldig interessert i og begynne med de 3 store som jeg kaller de da ! knebøy, markløft og benkpress! er veldig ny på styrketrening og har ikke trent så veldig lenge, og egentlig forholdt meg bare til apparater! dette begynner og bli generelt veldig kjedelig og ensformig synes jeg og er ute etter noe som kan utfordre meg enda mer! da er spørsmålet , burde man gjøre noe før eventuelt man kaster seg på disse 3 ? eller er det bare og sette igang ?
  7. Tusentakk Og takk for rådenen, skal prøve å prente inn !
  8. Hei. Jeg har ønsker om og endre livstil, og med på det gå ned i vekt og få strammere kropp og bedre musklatur. Selve treningen har jeg kommet godt i gang med, men med kostholdet ligger jeg etter en del . Jeg har lest veldig lenge på artikler om kosthold. Men leser meg blind, så ikke alt som setter seg like bra. Derfor søker jeg råd En vanelig dag for meg er Frokost 2-3 knekkebrød med skinke eller makrell i tomat / yougurt Mellomåltid 2 knekkebrød med makrell i tomat Lunsj2 knekkebrød med makrell i tomat + banan / salat med sinke eller kylling Middag kylling/ kjøttdeig / karbonadedeig med pasta eller ris samt grønnsaker Kveldsmat brødskive med skinke og ost Drikker lite melk og juice . Er i hovedsak ikke veldig glad i melkeprodukter. Drikker masse vann i løpet av min arbeidsdag Jeg tar imot alle tilbakemeldinger med takk er veldig grønn på hva jeg burde gjøre får og få maks ut av kostholdet i forhold til treningen. Og om jeg burde begynne med noen kosttilskudd også ?
×
×
  • Create New...