Jump to content

Kåre Olsen

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Kåre Olsen

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/18/1978

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Slenger meg på jeg, og . Treninga går så det suser, være flink med kostholdet nå så blir det nok bra... Vekt: 27.12.15: 89,8 01.01.16 88,4 23.01.16 86,8
  2. Hei Trener nå ett helkroppsprogram etter råd herfra 3 ganger i uka ( Mandag, onsdag og fredag) I tillegg til innebandy mandag og onsdag. Men føler liksom at jeg vil trene mer. Hva kan jeg trene? eller burde jeg ikke trene mer? kjenner meg liksom litt rastløs når jeg ikke får vært å trent.
  3. Noe dere syns jeg burde bytte ut eller legge til? har i noen måneder trent mest apparater. Men har begynt på dette programmet og merker ganske mye forskjell enn å trene med apparater. Mandag: Bryst: Benkpress Skrå Benkpress Skrå Hantelrpess pullover med manual på benk Triceps: Benkpress med omvendt grep Pushdown Dips på benk Mage: Planke med bein og armløft Palloff press Sideplanke Innebandykamp på kvelden Tirsdag: Skuldre Skråbenk m smaltgrep Liggende sidehev Sidehev på benk Nakke: Shrugs NOE MER? Onsdag: Innebandy Torsdag: Bein Bulgarske utfall Utfall Beinpress Knebøy/squats Fredag: Rygg Strake markløft Rkc plank Markløft Biceps Bicepscurl enarms hammercurl hammercurl i skråbenl Mage Pushups på ball planke Situps Lørdag: Armer underarmer HVA KAN MAN TRENE HER ??
×
×
  • Create New...