Gå til innhold

Mr.Mister89

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takker så mye for det. Joda, bildet representerer virkeligheten veldig bra! Jeg skal få en av de som jobber på treningssenteret til å ta en skikkelig gjennomgang av programmet å kanskje se på baseøvelsene mine, at jeg gjør dem rett!
  2. Ja, du/dere får ha takk så mye for hjelpen. Har blitt mye klokere! Ett siste spørsmål: vet du om noen brae apper for kalori-telling og en oversikt hvor man kan taste inn hva man spiser?
  3. Okei, så det er ikke "rocket science" altså? Jeg synes bare alt virker så sabla innvikla, noen skriver ditt, noen skriver datt, spis havregryn! Nei, ikke spis havregryn sier de etterpå! Også skriver de om 5:2, periodisk faste, paleo, lavkarbo, lowFatHighCarb (eller noe sånt) Er jo ikke rart man blir forvirra, derav alle noob-spørsmålene hehe
  4. Okei, jeg skjønner. Takk for tips:) 1 gram fett pr kilo kroppsvekt? Jeg leste en artikkel her på FB om at det kanskje var best å spise mesteparten av fettet om morgenen/formiddagen? Hva slags fettkilder kan man i så fall spise til f.eks frokost? Og er det ikke lett å legge på seg fett dersom man spiser mye fett..? Eller?
  5. Slik ser det ut akkurat nå... Jeg vil få bort det nederste fettet på magen der! Så hvis noen har noen tips/konkrete dietter eller måltidsplaner, så vil jeg være meget takknemlig! Jeg sliter liksom litt med å vite nøyaktig hva jeg skal/burde spise :-s
  6. Aha, den opplastede filen er for stor.. Så vanskelig dette skulle være, da!
  7. Går det ikke an å legge ut bilder via telefonen? Noen som vet...? Får opp at jeg skal velge fil, så gjør jeg det, men bildet kommer jo ikke frem
  8. Jeg vet ikke hva fettprosenten er, men jeg kan legge ut et bilde i morgen tidlig
  9. Hei. Jeg lurte rett å slett på om noen kunne hjelpe meg å sette opp en kostholdsplan (evt. gjøre det for meg) jeg kan følge for å bli kvitt det siste lille kiloet nederst på magen som er i veien for sixpacken? Har trent aktivt i over et år, gått ned 24 kilo, har nå begynt å gå opp i vekt, og det er ikke fett! Trener 3-4 ganger i uka. Styrke med gerilja-økt etter styrken (bortsett fra på leg-day) Mann, 24, 1.85, 78 kilo. Takker for alle innspill
  10. Og de faste måltidene er frokost klokken 07.00, middag klokken 12.00 (da sover jeg), men så er det kvelds klokken 20.00, da. Men de kveldene jeg skal trene, må jeg gå ned å trene klokken 19.00, fordi jeg må få tid å sove noen timer før jeg skal på vakt klokken 00.00. Dersom jeg spiser klokken 20.00, klarer jeg ikke å trene før noen timer etter jeg har spist, å da ender det jo med at jeg ikke får noe søvn før jeg skal være oppe hele natten å sitte å kjøre båt. Det anbefales ikke.
  11. Ja, jeg jobber som styrmann, så jeg sitter stort sett hele tiden når jeg er på vakt. Jeg kan sikkert ta meg noen egg på natta istede for havregryn? Men kutte ned på karbs, da kanskje ta egg og knekkebrød på natta, samme som jeg spiser til frokost? Det er så vanskelig, fordi det er faste måltider ombord med mat som lages av kokkene. Man kan liksom ikke ta seg inn i byssa ("kjøkkenet") å begynne å søle til panner å steike omelett og lignende på natta. Da blir jeg halshugd av sjefskokken! Da må jeg isåfall i tillegg ned i provianten å hente ut mat å sånt. Det som står tilgjengelig på natta er
  12. Jo, det har seg sånn at jeg jobber turnus på båt, 3 uker på og 3 uker av. Min treningshverdag blir delt inn i to perioder; ombord og hjemme. Ombord går jeg nattevakt fra 00.00 til 07.00 og fra 14.00 til 19.00. Spiser en skål havregryn med skummet melk i 3-tia på natta hver natt, og to grove knekkebrød med kokt egg til frokost klokken 7. Når jeg står opp klokken 14.00 blir det et eple og en neve nøtter, åsså går jeg å trener når jeg får frivakt klokken 19.00. Etter trening tar jeg en proteinshake som jeg pleier å blande med kreatin. Så legger jeg meg, og når jeg står opp er det samme regla. N
×
×
  • Opprett ny...