Jump to content

viktory

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Koffeinen er der for og gi deg et ekstra kick. regner med denne er i slekt med pre-workout supplimenter. Koffein øker stressnivået i kroppen, noe som automatisk trekker mer vann ut av kroppen. Er det noe du trenger hvis du skal bli sterk, så er det og ha god veskebalanse i kroppen. Ta kun koffein hvis du absolutt trenger det, men begrens doseringene. Koffein kan brukes f.eks på den treninga du må ha det lille ekstra. F.eks maksløft. Anbefaler ikke daglig bruk eller på hver trening. Det er i hvertfall min erfaring
  2. Det er helt sikkert Men de begynner jo ikke der.. hehe.. Nei det der er en knallhard vei og gå. Stor respekt til de som klarer og stå i det
  3. En ting jeg ikke skjønner.. Er hvordan går det an og få i seg så mye mat. Hvor kommer den matlysta der fra?? Alltid slitt med dårlig matlyst selv. Så er vel ekstra vanskelig og forstå.
  4. Hvis ikke du er alt for syk. Altså uten feber og sterk hoste osv. Så er det ikkenoe i veien for og kjøre igjennom kroppen. bare for og få flytta litt blod igjennom kroppen og musklene. Bare sørg for og få i deg nok mat. Gjør du ikke det, og du ikke har energi. Så la vær
  5. Du burde ha 2 dager, der du trener baseøvelser + noe isolering. Tren tungt de få dagene du trener. F.eks Dag 1. bein og skuldre/ bryst en dag ( knebøy+ isoøvelser som f.eks leg curl,leg extension,utfall) (Skulderpress og Flies i skråbenk med manualer+ f.eks sidehev,fronthev) Dag 2. Rygg og mage ( markløft uten reimer, stående roing med stang+omvendt grep. uten reimer ja + stående fremoverbøyd omvendt flies m hantler..) planken rett frem, og på begge sider+ bein hev.
  6. Du veier 80 og vil nå 85- 90 kg før januar.. Og så leser jeg at du ikke skal begynne og trene før i januar. Er mye lettere for deg og gå opp i vekt om du hadde trent. Hvis du ikke trener og kun spiser sjokolade eller hva nå det var, så vil du ikke akkurat få noe kjempegodt utgangspunkt når du skal først begynne. Kom i gang med trening. Spis stor frokost, mye mat en stund før og etter trening.. i tilegg til noen måltider fordelt utover dagen. Lad opp med kreatin monohydrat. Så kommer det fort et par kg bare der. men da er du nødt til og få kjørt igjennom kroppen din på gymmen!
  7. Er ikke mye kosttilskudd man trenger. Viktigste er og få i seg fast føde, det som gjør mest med utviklingen til kroppen. Enig med broseidon. Bare tull og bruke masse penger på kosttilskudd. Bruk heller pengene på en middag ute i ny og ne bestående av de næringsstoffene du trenger. Da får du magefyll, en fin kveld og i tilegg bedre matlyst når man sitter på en restaurant Kommer langt med dette i første omgang. Omega 3-6-9 Kreatin protein
×
×
  • Create New...