Jump to content

Martin..

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About Martin..

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 06/20/1987
  1. Heisann. Da har jeg kommet fram til en løsning jeg tror kan funke. Har ikke spesielt lyst til å nedprioritere ryggen, så løsningen ble DagA sitt forslag om en ekstra beindag på søndag. Dette blir en såkalt volumdag der jeg kjører på ca 60% av vanlig belastning men med mye flere reps. Har også flyttet den ordinære beindagen til onsdag for å få god nok restitusjon.
  2. Heisann, har siden i høst trent x-size sånn passe seriøst. Litt yolo og utskeielser har der vært på veien, men føler at det begynner å komme seg nå. Problemet er beina, jeg føler at di henger etter både i styrke og i masse. Og vil derfor høste synspunkt/erfaringer etc på å legge inn en ekstra beindag i programmet. Specs: 25 år ca 75-76 kg høyde: 185 Siste workouts. Mandag: Benkpress; 5x92,5 5x92,5 5x92,5 5x90 5x90 Chins (smalt underhåndsgrep) 25x5 25x5 25x5 27,5x5 30x5 Roing med stang; 70x10 70x10 70x10 Arnold press; 27,5x6 27,5x6 27,5x6 25x8 Bicepscurl med stang; 35x10 35x10 35x10 dips; 15 reps 20 reps Tirsdag: Knebøy; 90x5 90x5 90x5 90x5 90x5 Rumenske markløft; 90x10 95x10 Bulgarske utfall; Med manualer 27,5 i hver hånd, 2 sett a 6 reps Leg curls(bakside lår) 70x6 65x6 65x6 65x8 Leggpress i smith maskinen; 3 sett a 15 reps med 60 kg på stangen. Torsdag: Skråbenk med manualer(opplyser vekt per manual) 40x8 40x8 42,5x8 40x8 Floor press; 75x8 75x8 70x8 Skulderpress sittende med manualer; 22,5x10 22,5x10 22,5x10 Flyes, manualer med skrå benk; 17,5x15 17,5x15 Sidehev; 10x10 10x10 10x10 Kickbacks; 12,5x10 12,5x10 12,5x10 Triceps pushdown med tau, droppsett. Push til utmattelse. Fredag; Markløft; 60x10 80x10 100x10 120x8 120x8 140x5 140x5 Chins, med bredt overhåndsgrep; 10x8 10x8 10x8 10x8 Kabelroing med en hånd; 35x10 35x10 35x10 Bicepscurl med manualer; 17,5x10 17,5x10 17,5x10 Slik ser da min forrige treningsuke ut.
×
×
  • Create New...