Gå til innhold

Dragonfly

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk for tips Helden! Har nå drukket en del farris (eget produsert saltvann -funket mer som brekkmiddel enn noe annet;) ) og det virker som det hjelper. Gjennomførte min beste coretrening så langt onsdag uten en eneste krampe!
  2. Jeg er ca 168 cm høy og veier i dag 75 kg. Har jo et mål om å miste noen av de også...
  3. Takk for tips! Jeg prøver å få trent 4-5 ggr i uken. Variert både styrke og utholdenhet.
  4. Ellers spises det mye vilt også til middag. Barna elsker pizza og taco. Vi kjøper sjeldent "borte" lagd siden vi gjerne spiser samme maten alle sammen. Så det blir som regel pizzabunn av jyttemel eller semper mix osv.
  5. Det står litt kort fortalt på profilen min også - i hvertfall alder om ikke inntak;) Alder: 33 Mat i løpet av dagen ca. Frokost: 1 stk glutenfritt knekkebrød med feks skinke, leverpostei, jordbærsyltetøy (fav men prøver å holde meg unna;)) 1 (lite) glass juice Lunsj: 3-5 knekkebrød med leverpostei som regel. Kan innimellom spise 1-2 kyllinglår i stedet Vann og te/kaffe Middag: Her er det mye rart, men dagen i dag var kanskje av de bedre: ovensstekt ørret med brokkoli, blomkål og gulrot, krydder og en blanding av fløte/melk (laktosefritt - og ja helt sikkert ikke helt bra )
  6. Enkle løsniger er ofte det beste;) Rumble roller ser fristende ut!
  7. Dragonfly

    Kosthold hjelp

    Fremdeles ny og uerfaren her - og med trening! Kosthold er jo en viktig del for å bli fit, så da ser jeg vel at jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg faktisk får i meg i løpet av en dag. Jeg vil anta at de aller fleste her har god greie på dette her inne, men er det noen som kunne tenke seg å hjelpe? Målet mitt er å gå ned i vekt (10kg- kanskje mer!) og bli stram og fin i kroppen - mer enn gjerne med godt markerte muskler.
  8. Høres ikke dumt ut Akuratt det høres jo ikke dumt ut;) Men her jeg bor er det lite rom for folk uten henvisniger fra lege å få plass;) Ulempen med lite, avsides liggende sted - òg når man ikke kommer seg ut av bygda spesielt ofte;)
  9. Ny og uerfaren - håper på gode resultater.

  10. Tenker du da å drikke feks farris før, under eller etter trening. Ikke daglig?
  11. Er nok absolutt ikke god nok på å drikke - vann ja!- men jobber med saken. Er av typen som kan drikke 3 galss om dagen;) Men kanskje litt salter er en god ide! Liker å gjøre litt yoga så tenker at jeg får strukket ut musklene der - dog kjenner jeg at jeg er STIV om dagen. Har du tips til hvor man får tak i mineraler og ZMA som du anbefaler.
  12. Det kommer uten at jeg har brukt bena til noe spesielt - det som er nokså irriterende. Kunne nok ha hengt det på en "knagg" om jeg hadde trent noe i forkant. Har per i dag ikke noe kaloriunderskudd. (Heller overskudd - og det må jobbes med!) Kosten er litt i omlegging pga gluten og laktoseintoleranse, så alt er litt nytt.
  13. ... så derfor poster jeg det her Håper det er ok. Jeg er ny her og har et mål om å bli 10 kg lettere og fit til sommer 2014. Ikke alltid like motivert - så tenkte at motivasjon kan hentes her når jeg trenger det. Imidletid opplever jeg nå noe jeg håper dere kan svare meg på. I det siste opplever jeg en "slitenhetsfølelse" i lår (frem og bak) og de kjennes stive ut. Dette til tross for at jeg i utgangspunktet ikke tenker at jeg er sliten. Jeg kan gjøre feks mageøvelser, men føler ikke at jeg får fullt utbytte fordi bena liksom ikke henger helt med. Hva gjør jeg feil? Jeg er in
×
×
  • Opprett ny...