Gå til innhold

smusse

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Takk for svar!! Så fint å få høre at det faktisk er mulig å få trent selv om jeg har akillessenebetennelse! Jeg syns det er litt vanskelig å vite om jeg faktisk belaster akillessenen på ulike øvelser. Så derfor jeg ikke har trent noe som helst på 2 uker. Har jo vært redd for å gjøre det enda værre enn det allerede er Jeg trener vanligvis styrketrening med frivekter og slynge. Så knebøy og bulgarsk utfall har vært favorittøvelsene for ben. Men de kan jeg vel ikke gjøre før jeg er bra igjen? Flott å høre at jeg kan sykle!! Da skal jeg ut i morgen på sykkel Jeg skal be om henvisning t
  2. For 2 uker siden våknet jeg med en hoven ankel. Legen mener at jeg har fått betennelse i akillessenen og sa jeg ikke kunne belaste akillessena ved trening. Men hva kan jeg trene da? Går litt på veggene etter 2 uker uten trening. Kan jeg for eksempel sykle? Kan jeg gjøre noen beinøvelser ved styrketrening? Jeg har fått tøyeøvelser som jeg skal gjøre hver dag, men ellers fikk jeg lite info av legen. Ser det er noen som nevner hælkappe som man kan kjøpe å legge i skoen. Hvor kjøper man dette?
  3. Jeg er 166 cm høy og 60 kg. Og har problemområdet mitt rundt midja. Har den fettputa foran under navlen som mange jenter har, og lovehandels på sia Jeg jogget et helt år, flere ganger i uken og ble ganske lei. Så nå trener jeg styrke 3 ganger i uken, men er det nok? Må man trene kondisjon hvis man ønsker en fastere kropp? Har blitt så lei av løping at nå gidder jeg maks 10 min til oppvarming. Vil gjerne strammet litt opp, men må jeg trene kondisjon i tillegg til styrketrening?
×
×
  • Opprett ny...