Jump to content

Danielishhh

Members
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reputation Activity

  1. Like
    Danielishhh got a reaction from HSKK in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  2. Like
    Danielishhh reacted to Thomaseh in Ligger i underskudd, men ingen vektnedgang..   
    Du ligger veldig lavt på kalori inntaket, vekten din er også ganske lav. Hvorfor du skal ned i vekt får være opp til deg, men det kan høres ut som:
    1. Siden du ligger så lavt så har du redusert din hverdagslige aktivitet (NEAT), denne er normal ubevisst at man reduserer.
    2. Feilrapportering: Du spiser ting som du ikke tenker over
  3. Like
    Danielishhh reacted to roubaix in Skal ned i fett prosent og beholde muskelmassen   
    Jeg har trent litt styrke før, trener på 105 kg i benkpress, 40 kg i franskpress med stang, 100 kg i markløft, 30 kg i skulderpress med manualer feks... Men målte fettprosenten til 27%, så må ned, est. til 10%-12% kanskje. Har hørt man bør spise 1,8 g protein per kg kroppsvekt for å beholde muskelmassen mens man skal ned i fett. Hva utover det bør jeg fokusere på, kostholdsmessig? Ca hvor mye fett og karbohydrater? Har vitamin- og mineraltabletter fra Proteinfabrikken som skal dekke dagsbehovet der, og Whey Tech, for å supplère.

    Hva bør jeg fokusere på treningmessig? Må jeg opp i 10-12 reps, eller holder det med 8 som jeg har brukt? Og man må jo få inn utholdenhetstrening/fettforbrennende hvis man skal gå ned i fett også, så er det noen tips der? Har brukt romaskin tidligere, føler det fungerer bra.

    Setter stor pris på alle svar!
     
  4. Like
    Danielishhh got a reaction from FitFish in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  5. Like
    Danielishhh got a reaction from Amba in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  6. Like
    Danielishhh got a reaction from mrtn in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  7. Like
    Danielishhh got a reaction from HenrikWL in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  8. Like
    Danielishhh got a reaction from FatFighter Malm in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  9. Like
    Danielishhh got a reaction from Inger-Lise in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  10. Like
    Danielishhh got a reaction from LtdEdFred in Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)   
    NSB har utvidet servicetilbudet sitt!
    Link til saken hos Dagbladet

  11. Like
    Danielishhh got a reaction from deasmil in Sommerkroppen 2016   
    Shit fiske, jeg er med! 
  12. Like
    Danielishhh got a reaction from TineR in Sommerkroppen 2016   
    Shit fiske, jeg er med! 
  13. Like
    Danielishhh reacted to Aurelius in Sommerkroppen 2016   
    Hadde vært stas å  gå ned litt i flesk, så jeg er med. 
  14. Like
    Danielishhh reacted to FrkHoel in Vil du høre min historie ? kanskje du får hjelp ? 30Kg?   
    Kjempebra jobbet!
  15. Like
    Danielishhh reacted to Emerjådd in Vil du høre min historie ? kanskje du får hjelp ? 30Kg?   
    Veldig bra! Må få til en suksesshistorie selv snart, tar sin tid. 
  16. Like
    Danielishhh reacted to hope11 in Vil du høre min historie ? kanskje du får hjelp ? 30Kg?   
    Wow, så bra jobbet! Jeg vil gjerne ha tips, da jeg startet på 102 i des 2014, å har akuratt nå fått sett 7 tallet. jeg skal ned til jeg ser 6 tallet, og det er i samråd med lege, da jeg må bli kvitt helseplager jeg har fått pga overvekten. jeg går sakte men sikkert i riktig retning, men det går sååååå sakte..... Så takknemlig for all tips på veien
  17. Like
    Danielishhh reacted to Bro in Aggressiv vs forsiktig vektnedgang   
    Rett etter en slik diett spiser jeg ca dette på to dager:
    Minst 1200 gram karbs
    ca 250 gram prot
    ca 150 - 200 gram fett
    Totalt ca 7500 - 8000 kcal.
    Etter disse to dagene, spiser jeg vanlig. Vanlig for meg er ca 2500 - 3500 kcal.
    ca 300 - 500 gram karbs
    ca 150 - 200 gram prot
    ca 100 gram fett.
     
    Bør sjekke denne boka:
    http://www.bodyrecomposition.com/the-rapid-fat-loss-handbook
    Lyle McDonald er en veldig flink fyr innen slikt. 
     
    Kan også nevne at min erfaring på slike dietter som er veldig aggressive funker bedre på folk som er slanke fra før av enn relativt. Er man dersom feks litt overvektig, så må det nok en livstillendring til .
     
  18. Like
    Danielishhh reacted to TineR in Aggressiv vs forsiktig vektnedgang   
    Hva gjør du etter de to ukene? Går tilbake til kcal-nivået du hadde tidligere, gradvis økning, eller hvilken tilnærming bruker du?
  19. Like
    Danielishhh reacted to hope11 in Aggressiv vs forsiktig vektnedgang   
    Jeg har gått ned 25 kg nå fra des ifjor, da jeg var 102, til nå, når jeg er 77, jeg er om 0.9 kg endelig innenfor normal på BMI kalkulatoren, å har enda 15 kg igjen for å komme meg ned til der jeg vil være, og der jeg var tidligere. Om jeg stopper litt før det er ikke krise, men jeg må ihvertfall ned 10 kg til, samtidig vil jeg gjerne få strammet opp kroppen min, så har begynt å trene i treningssenter nå, tidligere gikk jeg mer tur ute osv. Ser at aggressiv nedgang er ok for de slanke, mn nå nå rjeg endelig er innenfor normalen, kan jeg da forsøke dette, atd et kan hjelpe meg videre nå?
    Jeg ser at det er 2 svar her på aggressiv nedgang å jeg ville gjerne forsøkt dette, har dere noen tips til meg, selv om det ikke er min tråd? Jeg er innmeldt på VG`s vektklubb og noterer alt jeg spiser og trener der hver dag, jeg har 1300 kcal daglig, kan få mer om jeg trener, men det er ikke alltid jeg spiser de opp, da jeg er mett fra før. Jeg går på treningssenteret 3 ganger i uken nå, 2 ganger er det 1 time med step/dans med trener og den siste dagen 1 time med zumba med trener, de 4 andre dagene bruker jeg endomondo, på det letteste der den skal hjelpe meg å løpe meg opp til 5 km løping, så da løper jeg med appen. Tidliegre gikk jeg også på svømming 2 ganger i uken, der jeg svømte 1000 meter hver gang, å så lekte med ungene til vi skulle hjem. Det har jeg ikek hatt tid til i det siste pga eksamener og avslutninger på alt våre 4 barn går på av aktiviteter osv nå inn mot jul, men det tar jeg nok opp igjen snart evt.
    Jeg er nå 77,9 kg, 176 cm høy, 36 år, og har gått opp i vekt pga 4 svangerskap, jeg har også fått astma nå de siste årene, og fastlegen mener at om jeg kommer meg ned i vekt kan det hende at jeg kalrer å få bort astma`en, noe jeg gjerne vil for å kunne være med barna på slalom igjen til våren, for første gang på mange år, da jeg ikek har orket tidligere, jeg drømmer også om å ha på meg bikini igjen så jeg kan være med de i badeskliene til sommeren også, og vise meg ute blant folk.
    Så om dere vil dele med meg hvordan det fungerer å ta en aggressiv vektnedgang, hvordan bør jeg trene? hvor mye? hva bør jeg spise? hvor mange kcal? osv
    Ikke meningen å kuppe tråden din pilatus, håper det er ok at jeg spør  
  20. Like
    Danielishhh reacted to Bro in Aggressiv vs forsiktig vektnedgang   
    Foretrekker aggresiv  Korte perioder som fra 1 til 2 uker. Da ligger jeg på ca 800 kcal bare i form av proteiner.
  21. Like
    Danielishhh reacted to pilatus in Aggressiv vs forsiktig vektnedgang   
    Den gjengse "sannhet" om vektnedgang er at man må gjøre det sakte og forsiktig med et minimalt kalori-underskudd for å ikke miste muskelmasse. 
     
    Denne artikkelen viser til en studie som hevder at det er mere gunstig med en kortvarig og aggressiv diett med større kalori-underskudd: http://fitnessbloggen.no/mer-fettforbrenning-uten-muskeltap-ved-aggressiv-diett/
     
    Studien gikk over fire uker og gjelder personer som allerede er relativt slank.
    Interessant! 
  22. Like
    Danielishhh reacted to weight17 in 111 kg, hjelp!   
    Hei! Jeg er en 17 år gammel jente som veide 125 kg før og har gått ned til 111 i løpet av 3 måneder. Jeg trenger sårt kostholds råd, sliter veldig med å finne ut hva som er bra og spise når det gjelder middager. Har spist mye ris, kylling og fisk. Men har spist spesielt kylling så mye at jeg har fått avsmak.. Men generelt syns jeg det er vanskelig å finne ut hva som er bra og ikke bra i kostholds verden. Kan noen hjelpe meg? Send meg en melding! Blir veldig takknemlig om noen hadde orket!!
  23. Like
    Danielishhh reacted to patrick97 in Vil du høre min historie ? kanskje du får hjelp ? 30Kg?   
    Hei, jeg oppnådde målet mitt i sommer da jeg gikk ned 30kg på under 1år og har nå starta å bygge muskler.
    Ønsker du tips fra meg ? eller om du vil vite hva jeg gjort så skriv gjerne under så jeg vet om jeg skal gidde å legge det ut eller ikke. Nei, jeg er ingen PT ellernoe lignende men jeg har vært igjennom dette og har gjort alt selv.
    Bilde til venstre er fra sommeren 2014.
    Når jeg starter å trene så veide jeg 120+ Ville ikke gå på vekta den siste tiden.
    Etter 9-10mnd 89kg
    nå 84kg


  24. Like
    Danielishhh got a reaction from 02-snapper in Hvordan tilbreder dere kyllingfillet?   
    Det du også kan gjøre er å finne en lett yoghurt, ta masse gurkemeie og helle det i en brødpose også legge kyllingen oppi. Det fungerer som marinade å gjør kyllingen ekstremt saftig. Det er populært hos indere og flaks for meg så har jeg bodd med en inder. Du kan også bruke cayennepepper eller litt chili ved siden av gurkemeien. Vedder på at du kan bruke den tørker oreganoen også :-)
  25. Like
    Danielishhh reacted to Regina in PSMF med meg?   
    Ingen oppkarbing for meg, jeg er i kategorien som får to "belønningsmåltid" i uka ettersom fettprosenten er høy. Og det går fint, spiser bare et mer normalt måltid pluss litt bær til dessert. Men mulig jeg vurderer oppkarbing i uke 3 (dersom denne uka går greit), tror jeg tar det hvis jeg kjenner behov for det. Men det krever nok en del planlegging ser jeg...
×
×
  • Create New...