Gå til innhold

Camilla93

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Camilla93

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Har samme problemet selv, vet ikke hva som gjør det, men det pleier å enten ta av skoene eller legger en slik matte som du tøyer ut på under hælen. Jeg pleier å brette den i to og gjør slik an den skjærer akkurat der foten går litt opp. Liker matten bedre enn vektskivene fordi den er myk og da får jeg bedre balanse
  2. Det er nok normalt, å det er ikke juks, men det er ikke bra for deg! Vil råde deg til å ta av deg skoene, og ta et par uten vekter, slik at du er helt sikker på balansen din å slikt Så kan du prøve å stille beina dine litt breier og med tærne utover. Nå vet ikke jeg hvordan teknikken din er, men det er slike basis tips Lykke til!
  3. Hvis man leser litt rundt om kring så finner man ut at med enkle grep kan man få så mye mer ut av knebøy. Å sepsielt jenter, siden vi har en tendens til å være sterkere på fremsiden enn på baksiden Men du kan være en av de heldig som var født til å ta knebøy
  4. Knebøy er bra, så lenge teknikken er der og du har kontakt med musklene, spesielt rumpa, hvis ikke hjelper den ikke :s
  5. Ja, men når buksene klemmer på hofta så du får slike fine "kjærlighetshåndtak" så er det ikke så kjekt, og jeg fikk beskjed om at om jeg går opp 1% så regnes jeg som feit
  6. takk for det, men jeg er så heldig at jeg er litt smalere fra siden og ganske brei forfra over hoftene og rumpa
  7. Takk for tipset, så hvis jeg kutter ut litt av brød/korn maten så vil det hjelpe?
  8. Er 179 høy og veier fra 71-73 kg. Når jeg ser i speilet er jeg fornøyd fra midjen og opp og fra knærne og ned. Føler jeg spiser relativt sunt, men vet ikke om jeg spiser nok eller for mye for. Eksempel på en dag kan være, En skål med havregryn og syltetøy til frokost, en banan/ et eple litt før lunsj, 4 knekkebrød til lunsj (med ost eller leverpostei) eller wraps med kalkun og salat, middag kylling med ris og salat, og en proteinshake etter trening og noen skiver eller rester til middag. Jeg trene ca 3-5 ganger i uken, så føler jeg burde spise en del. Godteri er kun i helgene! Drikker bare
  9. Jeg kommer fra Ålesund og er en jente på 20 år. Mitt navn er Camilla og mitt mål er ned i fettprosent siden jeg fikk sjokk etter en kroppsanalyse på treningssenteret mitt. Jeg hadde hele 32% fett i snitt på kroppen. Det var ingen jeg kjenner som trodde meg når jeg sa det... Så nå SKAL jeg ned i fettprosent og tar i mot alle gode råd jeg kan få! Føler egentlig ikke at jeg spiser så usunt, men jeg skeier ut i ny og ne.
×
×
  • Opprett ny...