Jump to content

julie19

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About julie19

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 09/07/1996
  1. Jeg er ei jente som ønsker å gå ned i fettprosent, samtidig som jeg vil bygge litt muskler. Veier 69 kg og er 170 cm høy. Vil gjerne ned til 60 kg ca. Trener styrke 3-4 dager i uken og trener fotball 3 dager. Går det ann å gjøre begge deler samtidig? Har fått inntrykk av at det er enten ned i fett (underskudd) eller opp i muskelmasse (overskudd). Og i såfall, hvor høyt burde jeg ligge på kaloriene?
  2. Får prøve meg frem med kaloriinntaket :-D takk for svar! Og du, 2700 kcal hørtes egentlig ikke så veldig mye ut for en aktiv gutt! Ingenting er verre enn å trene med for lite energi
  3. Takk for svar :-) tenker å ha 3 fullkroppsøkter i uken med fokus på baseøvelser, er det nok styrke for å vedlikeholde tror du? Mer mat kommer nok ikke til å bli et problem
  4. Jeg mener jeg har lest at det er vanskelig å kombinere langdistanseløping og fortsatt ha en stabil muskelmasse. Har siden juni fokusert på å bygge muskler, men nå vil jeg ta opp løpingen igjen i tillegg til å være like sterk som jeg er nå. Målet er å løpe halvmaraton neste høst. Det jeg lurer på er vel egentlig om det faktisk er mulig å kombinere dette?
×
×
  • Create New...