Gå til innhold

Ranisa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. hvis jeg var deg ville jeg ikke satt kalorier som sunne, så lenge du har nok protein og fett så fyller du bare resten av dem med karbohydrater. Jeg finner iallefall der enklere.
  2. Vil legge ved en link fra et annet nettsted som jeg syns er litt mer presis rundt denne dietten. http://myrevolution.no/s/hurtig-vektnedgang-med-psmf/
  3. Jeg har ikke prøvd mobil apper, men er frels av en veldig enkel nettside hvor du kan legge inn hvor mange gram du har spist av kjente matvarer og den regner ut per vare, og totalen i kcal, protein, fett og karbs. Bare legg til matvare ved å trykke "+" på hovedsiden, for å deretter klikke "mine matvarer". Næringsinnhold.no
  4. Jeg lurer på en ting.. Hva legger du i "sunne kalorier"? Det gjør ingenting at du ikke spiser opp alle kaloriene dine så lenge du ikke drar det for langt, akkurat som at det ikke gjør noe om du er litt over en annen dag. Men prøv å i snitt ligge på hva du bestemte deg for å ligge på og spis nok proteiner. Du må ikke trene bort alle kaloriene du spiser. Det er viktig å huske at en stor del av energien du spiser blir brukt slik at kroppen kan gjennomføre vanlige kroppsfunksjoner som hjerteslag, kroppstemperatur, resturering av muskler, osv. Så et forenklet svar; Ja, noe forsvinner ellers
  5. Ut ifra det du sier spiser du nok kcal, men er du sikker på at du spiser nok protein? Noen ganger kan slike ting med vekt bare stoppe opp. Mitt forslag er å være tolmodig, tror at om du stresser over dette vil hele prosessen bli veldig stressende.
  6. Hei! Har nettopp lagd nytt program og lurte på hva deres synes om det. Vil ikke trene feil, ubalansert, osv. Info; * 19 år * 60 kg * trent ca 1 år * 174 høy Prob; Sliter med blodsukker. Kan derfor ikke har for lange økter uten å miste balanse, fokus og bli svimmel. Mål; Muskelvekst og styrke. Dag 1/ 4 - Rumpe og rygg * Glute bridge * Sumobøy * Bulgarske utfall * Markløft * Ro med kabler * Pullups Dag 2/5 - Bryst og armer * Benkpress * Kabler * Skråbenk m/ manualer * Chin ups * Skullcrushers * Curls m/ vri Dag 3/6 - Bein og mage * Knebøy * Legg press *
×
×
  • Opprett ny...