Gå til innhold

boltzmann

Medlemmer
  • Innholdsteller

    376
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    boltzmann ga poeng til engalars i Hvilket program bør jeg gå for, på deff?   
    Prøv dette: 
     
  2. Like
    boltzmann ga poeng til SamGold i Hva har skjedd med treningsverdenen ?   
    Treningsverdenen har naturligvis endret seg ettersom kroppsbygging var en nisje tidligere, men nå er noe alle gjør.
  3. Like
    boltzmann ga poeng til pilatus i Hva har skjedd med treningsverdenen ?   
    Latterlig, kanskje.
    Men er det egentlig et problem? Jeg klarer ikke helt å hisse meg opp eller engasjere meg i noe som ikke er et problem. Jeg er happy med å trene alene i slitt t-skjorte og utvasket shorts. Ung-bro'ene er happy med å trene i flokk med siste skrik av moteklær. Det er vinn-vinn, alle er happy.
    Jeg irriterer meg mere over alle de som ikke gidder/klarer å rydde opp etter seg, og det ser ut til å være uavhengig av klesstil.
    Hilsen 40-åring
  4. Like
    boltzmann fikk poeng fra HildeJ i Finne optimal puls område for max fettforbrenning   
    Kva skal du bruke det til? Mi meining om sånt er at det er ein scam. Eg treng ikkje lese av på ein skjerm om eg spring fort eller ikkje, evt ser bra ut eller ikkje. Argumentene deira for sånt (same med VO2max, laktat, osv), er at då kan du skreddarsy treningsprogrammet med tanke på terskel og arbeidsøkonomi. Dette er i all hovudsak genetisk, og ein prestasjonstest avdekker dessutan dette mykje betre. Kroppen er veldig tilpasningsdyktig, og ein treng på ingen måte vite makronæringsuttaket ved trening. Det styrer faktisk kroppen etter inntaket!
  5. Like
    boltzmann fikk poeng fra Broseidon i Favoritt bryst øvelse?   
    Er viktig å kose seg litt av og til, sjølv om ein er på diett. F.eks. tar eg meg ei halv proteinpannekake på laurdagskvelden av og til, men då kompenserer eg sjølvsagt med ein halvtimes kardio etterpå.
  6. Like
    boltzmann fikk poeng fra Smileyvero i Favoritt bryst øvelse?   
    Eh, kylling, brokkoli og brun ris pakka i tupperware?
  7. Like
    boltzmann ga poeng til NoBro i Trenger tips til kostholdet   
    Jeg er 99,9% sikker på at kimtony troller.  
    Han har fått gode,  simple og MANGE råd. Av undertegnede og flere.
    Nå "Husker han bare"  den senere tids åpenbart sarkastiske tips,  som fra min side kom på et punkt hvor jeg ble overbevist om at KT er et troll. Han hevder altså å ikke huske å ha fått faktisk seriøse råd. Bullshit.  
    Om vedkommende er seriøs skal jeg være den første til å beklage ovenfor han,  men det tviler jeg altså på. 
  8. Like
    boltzmann fikk poeng fra NoBro i Favoritt bryst øvelse?   
    Er viktig å kose seg litt av og til, sjølv om ein er på diett. F.eks. tar eg meg ei halv proteinpannekake på laurdagskvelden av og til, men då kompenserer eg sjølvsagt med ein halvtimes kardio etterpå.
  9. Like
    boltzmann ga poeng til kimtony i Favoritt bryst øvelse?   
    Ikke gå helt retard da.
    Enten kan du svare meg seriøst eller bare unngå å svare. Gaad.
  10. Like
    boltzmann ga poeng til frodo123 i tipps til bra trenings prog   
    Har en følelse av at Kimtony og trådstarter har lite og finne på. To troll, ferdig.
  11. Like
    boltzmann ga poeng til kimtony i Favoritt bryst øvelse?   
    Heisann. Hva er deres favoritt øvelse for bryst?
  12. Like
    boltzmann ga poeng til NoBro i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Jeg mener det. Jeg har gått og grublet en del i kjølvannet av denne tråden og konkludert med at du hadde rett. 
    Damene vil ikke ha en som bøyer masse, en som benker og curler masse derimot..
    Og du får ikke respekt på byen om du bøyer eller marker masse. Har du en respektabel benk derimot. 
    Benk er respekt, benk er perfekt.
     
  13. Like
    boltzmann ga poeng til Strølle i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Husk at hvis du skal få mest ut av benk, så må du gjøre det på mandag, så kroppen skjønner at benkpress er viktig fordi du gjør den først i uka. Da får du mest protein i brystet og armer som gjør at du bygger mer muskler, bare ikke klem fingrene for hardt rundt stanga. Du vil ikke ha proteinene dit.
    En kompis av meg som heter Rick Piano sa at hvis man tar en 8 timers arm-økt så vokser armene 2 cm bare på en trening. 
  14. Like
    boltzmann ga poeng til getsome i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Det er forsåvidt sant som du sier! Si fra hvis pumpepulveret fungerer så bestiller jeg en boks ASAP!
  15. Like
    boltzmann ga poeng til getsome i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Betyr dette at hvis jeg gjør 20 åttetimers arm-økter så har armene mine vokst med 40 centimeter? I så fall begynner jeg i morra 💪🏼💪🏼💪🏼
  16. Like
    boltzmann ga poeng til Strølle i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Ja, en kompis av meg prøvde, og nå har han 87cm store armer. 
  17. Like
    boltzmann fikk poeng fra NoBro i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Du gløymde 1000 situps. Pluss at viss du tar benk før curls, tar musklane i triceps opp proteinet før det kjem ut til biceps og dermed er det bortkasta. Kilde: http://broscience.co/top-10-worst-bro-tips/
  18. Like
    boltzmann ga poeng til NoBro i Hvilke øvelser kan gjøres med disse utstyrene?   
    Bicepscurl og mer benk 
  19. Like
    boltzmann fikk poeng fra rudboy i Kombinere løping og styrke   
    Eg driv eigentleg med løp, men pga kranglete bihuler er det ganske dårleg kontinuitet.. Uansett så trente eg styrke ei økt i veka i fjor haust/vinter med bra progresjon. Samtidig hadde eg 3-4 økter løp i veka og sykla 1.5 time fram og tilbake til jobb kvar dag. Løpsvolumet var ca 60 km i veka og då eg avslutta sykkelsesongen auka eg til 80-85 km. Spring 3000m på ca 10 minutt når eg er frisk. Styrkeøkta bestod av markløft, chins, bulgarsk utfall og press. Får vondt i hofta av knebøy kombinert med stort løpsvolum, så difor erstatta eg det med BU. Brukte autoregulering som progresjonsmetode, men hadde stort sett framgang kvar økt. Åtte reps på fyrste arbeidssett, viss eg klarte det auka eg litt til neste sett og tok to sett med ein rep i reserve på den øvelsen. Starta neste økt på den nye vekta. På markløft hadde eg derimot berre 5 reps pga fokus på teknikk.
    På fire månader tok dette meg frå 100 kg til 125 i mark, kroppsvekt til +20 kg i chins og 35 til 42.5 i press. På BU var eg oppe i 60 kg på ryggen, men ein stor del av progresjon kan nok tilskrivast at øvelsen var ny.
  20. Like
    boltzmann ga poeng til HaKo i Kamsport, styrke og utholdenhet før førstegangstjeneste   
    Hvis du hovedsakelig trener til førstegangstjenesten så burde du komme deg ut i skogen med sekk på ryggen og gå masse. Utover det så ville jeg trent baseløft og kondisjon. Nå vet jeg ikke hvordan en typisk kampsport økt ser ut men pass på så du ikke overtrener hvis det er mye styrke på de øktene.
    Hilsen en som er på sitt 4. år i grønt nå
  21. Like
    boltzmann fikk poeng fra Eminator i tipps til bra trenings prog   
  22. Like
    boltzmann ga poeng til NoBro i Trenger tips til skuldertrening!   
    Har du prøvd arnold-press ? Min favorittøvelse på skuldre. Ikke hør på tullprat om å skifte program/øvelser annenhver uke for å "Sjokke" musklene. Den beste måten å såkalt "Sjokke" musklene (Få dem til å GRO) er å kontinuerlig øke belastningen. 
  23. Like
    boltzmann ga poeng til kimtony i Erfaringer med proteinpannekaker?   
    Klarer du ikke å skrive norsk?
  24. Like
    boltzmann ga poeng til Akse i tipps til bra trenings prog   
    LostinBoyd96 -  Coming to a bodybuilding show near you 2017!
    BEEFCAKE!!!!!!!!!
  25. Like
    boltzmann fikk poeng fra Strølle i tipps til bra trenings prog   
×
×
  • Opprett ny...