Jump to content

trygvesson

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Hei, Pga tidsklemma så satser jeg på et fullkroppsprogram. Har trent styrke av og på i noen år, uten veldig store resultater, men teknikken i øvelsene sitter. Jeg tenkte å kjøre et fullkroppsprogram primært på baseøvelser to dager i uken. Målet mitt er å prøve å øke muskelmasse. Følgende øvelser HVER gang: Benkpress (3xrep) Skrå hantelpress (2xrep) Markløft (3xrep) Chins (2xrep) Smal benkpress (3xrep) Dips (2xrep) Militærpress (3xrep) Arnoldpress (2xrep) Knebøy (3xrep) Utfall (2xrep) Rep med 3 set: Uke 1-3: 10 Uke 4-6: 6 Uke 7-8: 3 Rep med 2 set: Uke 1-3: 12 Uke 4-6: 8 Uke 7-8: 5 Blir det i overkant med så mange baseøvelser hver gang? Mangler det noen øvelser? Burde jeg bytte noen øvelser med noen andre? Det jeg i bunn og grunn lurer på er om dette kan være et fornuftig treningsprogram i og med at jeg kun skal ha 2 styrkeøkter i uken? Setter STOR pris på tilbakemeldinger, da jeg ser på meg selv som nybegynner
×
×
  • Create New...