Gå til innhold

Ragnhild Sæter

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ragnhild Sæter

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 23. april 1984

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Noen som vet om klubber som setter opp dietter etter Iifym i Oslo?
  2. Ragnhild Sæter

    Gravid, men plages med kynnere under trening

    Hei! Jeg er i uke 28, har rygglåsninger og bekkenløsning.. Jeg trener i slynge (helt belte i slyngen) og frivekter. Har treningsprogram utarbeidet med rehabiliterende trener og det er slik: Oppvarming 10-15 min på mølle/sykkel - ligg på rygg med beina i slynge, "stram kjernen", løft opp og trekk beina inn mot rompa og tilbake 10 x 3 - still deg på kne og opp i planken i slyngen og trekk beina inn mot overkroppen 8-10 reps x 3. Pass på korsryggen ved å ikke strekke beina helt ut. Disse to øvelsene i slyngen styrker bekken og kjerne-muskulaturen og forebygger smerter! Setter meg på ball og løser opp etter disse to, frem og tilbake og i sirkler på ballen gjør godt! Deretter 4 - 5 forskjellige øvelser på overkropp. Mye rygg og skuldre. Elsket å trene bein før, men har hatt så mye vondt så jeg tør rett og slett ikke, men det er jo individuelt. Hun som er trener og utarbeidet programmet sammen med meg sa at jeg kunne bruke alle mulige apparater (f.eks beinpress) bare bekkenet hadde en nøytral posisjon i apparatet. Men siden jeg ikke er noe fan av apparater fra før sa skipper jeg det.. Dette er hva jeg gjør ihvertfall, har noen dager hvor jeg sykler intervaller for å få opp pulsen litt, men da kjenner jeg kynnere mye lettere.
  3. Gravid og i ventemodus..

×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her