Gå til innhold

Ragnhild Sæter

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ragnhild Sæter

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 23. april 1984

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Noen som vet om klubber som setter opp dietter etter Iifym i Oslo?
  2. Hei! Jeg er i uke 28, har rygglåsninger og bekkenløsning.. Jeg trener i slynge (helt belte i slyngen) og frivekter. Har treningsprogram utarbeidet med rehabiliterende trener og det er slik: Oppvarming 10-15 min på mølle/sykkel - ligg på rygg med beina i slynge, "stram kjernen", løft opp og trekk beina inn mot rompa og tilbake 10 x 3 - still deg på kne og opp i planken i slyngen og trekk beina inn mot overkroppen 8-10 reps x 3. Pass på korsryggen ved å ikke strekke beina helt ut. Disse to øvelsene i slyngen styrker bekken og kjerne-muskulaturen og forebygger smerter! Sette
  3. Gravid og i ventemodus..

×
×
  • Opprett ny...