Gå til innhold

marihey

Medlemmer
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om marihey

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 28. aug. 1996
  1. Glutebridge med vektstang! Bare gjør øvelsen ordentlig, og ha pute på stangen så den beskytter hoftene dine. Jeg kjenner denne utrolig godt. Bare gjør den rolig og kontrollert på begynnelsen, husk at føttene må plasseres ganske nærme rumpa, og at du må presse hoftene høyt opp! Før denne tar jeg også en liten serie med quadruped hip extension, og noen andre som også virkelig hjelper meg å aktivere rumpa. Bruker ikke vekter på disse, bare passer på å bruke hele bevegelsesbanen og stramme godt til. Virker jo som du har peiling på øvelsene og sånt, så det burde bare være litt teknikk som gjens
  2. Jenter! Hvor mange repetisjoner og sett tar dere? 8 kg ca her..
  3. Jeg røyter også!! Blir veldig bekymret over det, men det Sara Gjerde sier gir mening for meg hvertfall. For noen måneder siden kuttet jeg ut en del typer mat, og dermed også næringsstoffer. Nå spiser jeg mye mer og mer variert, men røyter altså i ettertid som du beskriver. Hvor lang tid tok det før du sluttet å miste hår?
  4. marihey

    that ass

    Hvor mye må man løpe for å springe den vekk? Prøver å holde kondisjonen på et greit nivå, og løper derfor noen ganger i uken. Løper ikke over en time noen av gangene, men kan dette være en betydelig faktor for at jeg ikke har den fremgangen jeg ønsker?
  5. marihey

    that ass

    Utrolig bra! Har du en link du anbefaler? Andre tips? Kjenner det virkelig i rumpa når jeg trener, men ser ikke fremgangen desverre
  6. 54 kg Knebøy 60 kg Benkpress 25 kg Markløft 35 kg Skal forbedre meg!
  7. Du burde legge videoen inn på youtube, vimeo eller lignende, så kopiere den html-adressen videoen får. Deretter trykker du på media-knappen her man skriver (ikonet er en filmrull) og limer inn adressen!
  8. Har også prøvd å få bedre forhold til løpingen, og det som hjelper for meg er å bare løpe uten å tenke på tiden eller selve treningen. Andre ganger løper jeg på en idrettsbane for å sjekke tidene mine på kortere distanser, som virker motiverende når en setter opp mål. Har lastet ned lydbøker og podcaster samt musikk som jeg hører på underveis. Det kan også være deilig å jogge med venner, for å gjøre hele greia til en sosial ting.
  9. Har også prøvd å få bedre forhold til løpingen, og det som hjelper for meg er å bare løpe uten å tenke på tiden eller selve treningen. Andre ganger løper jeg på en idrettsbane for å sjekke tidene mine på kortere distanser, som virker motiverende når en setter opp mål. Har lastet ned lydbøker og podcaster samt musikk som jeg hører på underveis. Det kan også være deilig å jogge med venner, for å gjøre hele greia til en sosial ting.
×
×
  • Opprett ny...