Gå til innhold

MartinLinni

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om MartinLinni

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 15. okt. 1996
  1. Har akkurat kjøpt meg en boks https://secure.gymgrossisten.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=6&funk=visa_artikel&artnr=901905 og som dere kan se anbefales det her at man tar 3g til frokost uten noen form for syklus. Men flere steder har jeg lest at jeg bør ta 5g før trening og 5g etter trening der jeg skal være 4 uker på og 4 uker av. Lurer på om det vil gi merkbar bedre effekt å ta 10g hver dag kontra 3g, eller om det kun er et salgstriks for å øke forbruket.
  2. Mandag: Styrke og en lett kardio økt Tirsdag: Fotballtrening Onsdag: Styrke Torsdag: Fotballtrening Fredag: Styrke Lørdag:Kjører veldig ofte litt kardio før frokost på lørdager Søndag: Fotballtrening.
  3. Heisann, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så jeg legger det inn her. Jeg er en 17 år gammel gutt som har trent styrke i litt over et år nå. Har for det meste fulgt ulike variasjoner med 5x5 trening og har merket at jeg har blitt en god del sterkere i tillegg til å gått opp litt i vekt. (fra 68kg til 74kg) Er fortsatt ganske så tynn med tanke på at jeg er 190-191 cm høy. Problemet er at det føles ut som at jeg bare blir dårligere i fotball av styrketrening siden lårene mine stivner av melkesyre utrolig raskt i forhold til før. Har ikke lyst til å slutte med styrketrening så øn
  4. Ingen planer om å stille i konkurranse, nei. Trener hovedsaklig for å prestere bedre i fotball, men skjønner godt at riktig teknikk er utrolig viktig!
  5. Det med knærne ble jeg klar over etter jeg så filmen jeg også og det er noe jeg skal prøve å endre med en gang! Når det gjelder beinstillingen så har jeg ganske lange lange bein, noe som gjør det vanskelig å gå langt nok ned når jeg står smalere, men jeg får vel bare fortsette å terpe teknikk så jeg til slutt får det til.
  6. Holder for øyeblikket på å lære meg skikkelig teknikk i dype knebøy. Lurer på hvordan teknikken ser ut per dags dato. Dette opptaket ble filmet i dag, 5 reps 50kg. http://www.youtube.com/watch?v=NSfPvDFLg84
  7. Et spm til; Blir det til sammen 10 sets med "sitting leg curls" på fredager? Det står jo at jeg skal supersette leg extesions og sitting leg curls, og deretter supersette sitting leg curls med sitting calf raises?
  8. Heisann! Til helgen tenker jeg å kjøre i gang med et nytt treningsprogram. Det er som følger: Sunday: Upper Power -5x5 or 3x5 for all lifts(5x5 on bulk cause recovery is better, 3x5 on cut) -Barbell Bench Press -Barbell Rows -Military Press -Barbell Shrugs Monday: Lower Power -5x5 or 3x5 for all lifts(5x5 on bulk cause recovery is better, 3x5 on cut) -Squat (ATG) -Stiff Leg Deadlift, Or Romanian DL -6-8 sets of Standing Calf, little higher reps, i like to do 6-8 on heavy days Tues: Off Wednesday: Hypertrophy Chest/Arms (For hypertrophy days i never go to failure,
  9. Poster treningsprogrammet her. Treningsøkt A: Knebøy 3 x 5 reps Militærpress 3 x 5 reps Chins 3 x max reps (heng på vekt om du klarer flere enn 15 reps) Dips 3 x 8 reps (heng på vekt om nødvendig) Stående tåhev 3 x 12 reps Mage 3 sett Treningsøkt B: Knebøy 3 x 5 reps Benkpress 3 x 5 reps Pendlay rows 3 x 8 reps Sidehev 3 x 12 reps Bicepscurls med stang 3 x 12 reps Mage 3 sett + Markløft 1 x 5 reps, èn dag i uka. Dette gjør jeg slik AxBxAxx (x = Hviledag) Jeg er ute etter å legge på meg muskler og øke i styrke. Derfor har jeg kuttet ut alt kardio i trenings-rutinen min o
  10. Takk for tipset. Startet en loggbok i dag Ellers vil jeg takke resten av gjenge for ellers gode svar på mitt spørsmål.
  11. Takk for gode svar :-)
  12. Har tenkt å kutte ut all kardio (bortsett fra litt fotball med kompiser på fritiden ca. 1 gang i uken) fram til jul, for så å begynne med intervalltrening et par ganger i uka. Høres dette greit ut?
  13. Heisann! Er en 16 år gammel gutt som er 1.90 høy og veier 69-70kg. Er av typen skinnyfat siden jeg var ganske rund før, men overkill av kardio og ingen styrketrening har sendt meg på grensen til undervektig, men har allikevel en god del fett rundt magen. Har trent styrke siden oktober i fjor med et sunt kosthold, men har ikke økt i vekt og fettet på magen ligger der enda, men vekta har stått på stedet hvil. Nå har jeg tenkt å nå målet mitt på 85kg. Har spist sunn, proteinrik og mager mat til jeg nesten spyr av metthet det siste halvåret, men nå har jeg tenkt å legge til 1L helmelk hver kve
×
×
  • Opprett ny...