Gå til innhold

tussi-

Medlemmer
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Nei, bruker ikke det, men skal prøve med det :-)
  2. Ok! Takk for hjelpen :-)
  3. Hm, overtrening..? Trener ikke så mye..
  4. Jepp, men det er ubehagelig i underarmen også, på innsida
  5. Nei ikke som jeg kommer på, så det kan ikke plage meg mye ellers!
  6. Nei ingen smerter, tror jeg.. Men klarer ikke å knytte hånda skikkelig, blir helt vissen. Ubehag i hånda og innsiden av underarmen. Restriksjoner i blodomløp, hva gjør man med det..?
  7. Takk for svar! Skal prøve farmer's walk! Veldig irriterende å miste evnen til å lukke hånda!
  8. Jeg har forsøkt meg på pullups noen ganger, men tilslutt "mister" jeg grepet, dvs jeg har ingen kraft i hånden, får ikke knyttet den ordentlig. Det tar ofte litt tid før bevegelse og styrke er normalt igjen. Noen som vet hvorfor dette skjer og hva jeg evt kan gjøre for å forebygge det?
  9. Takker for svar! Håper en av de kan hjelpe meg!
  10. Noen som har en flink manuellterapeut å anbefale meg som holder til sentralt i Oslo? Har fått påvist prolaps, dette klemmer på isijasnerven, og nå anbefaler legen at jeg tar kontakt med en manuellterapeut som forhåpentligvis kan hjelpe meg! Setter stor pris på svar!
  11. Ja jeg vet det er en muskel ;-) Glemte å skrive "syndrom" ;-) Muskelen klemmer på isijasnerven, og smertene ganske så like som da jeg hadde prolaps. Skal prøve det med ballen! Har gått sånn ei uke nå, og det blir ikke akkurat bedre..
  12. Noen som har erfaring med prirformis her? Har aldri hørt om det tidligere, men fikk beskjed av legen at det er det jeg har. Har tidligere hatt prolaps med isjiasproblemer og trodde det var det som hadde kommet tilbake. Legen sa jeg bør tøye, så det prøver jeg å gjøre. Ellers kunne jeg trene som normalt til smertegrensa. Tar paracet og ibux 4 ganger om dagen, men har egentlig mye vondt! Sitter en del i jobben, men beveger meg så mye jeg kan. Er det noen her som har hatt det samme? Hvor lang tid har det evt tatt før det har blitt bra? Tar også gjerne i mot tips til hva jeg bør gjøre/ ikke gjør
  13. Hvordan trene seg opp til lavere fettprosent ved å holde vekta konstant ?? Det er nemlig mitt mål! Hvor bør man ligge i forhold til kalorier da? Litt over eller under vedlikehold?
  14. Hadde også satt stor pris på om noen har enkle og gode lunsj/middagsforslag å dele
  15. Så bra Har tidligere prøvd å kutte helt på karbs, men uten hell, så med et redusert inntak funker jeg mye bedre. Prøver å ikke få i meg for mye. Har funnet ut at jeg må kjøre et opplegg jeg kan leve med, ellers går jeg på en stor smell, og da er jo hele greia bortkasta. Og jeg føler at jeg har energi og overskudd og er sjelden veldig sulten (i så fall har det gått for lang tid mellom måltidene). Noen som har peiling på hvor lang tid jeg må belage meg på å bruke for å gå ned et par % i fett?
×
×
  • Opprett ny...