Gå til innhold

B_H_ave

Medlemmer
  • Innholdsteller

    109
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Omdømmeaktivitet

  1. Like
    B_H_ave ga poeng til Stephanie F i Coaching   
    Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med burny_ over her. Høres ut som du er selvgående, men trenger noen å kunne spørre om alt mulig til, og som kan sette opp en plan til deg mot dine mål?
  2. Like
    B_H_ave ga poeng til Ole Andreas i Coaching   
    Det er forsåvidt null stress å trene benk og knebøy uten trener. Less litt om teknikk (anbefaler starting strength boken om du vil ha litt dyptgående kunnskap) og film deg selv utføre løftene. Du kan selv ofte se veldig tydelig hva du kan forbedre, og kan få enda bedre tilbakemelding om du legger ut videoene på nett.

    Jeg tror personlig at man kan holde på ganske lenge uten coach, MEN, om du har veldig spesifikke mål, eller føler du sliter med enten motivasjon eller mye kukerundt-syndrom kan det være en god ide.
  3. Like
    B_H_ave ga poeng til playfair90 i Hvilket program skal jeg velge?   
    ja det går kjempefint! Kroppen har ikke peiling på om hvilken dag det er, så og ha lengre treningsuker enn 7dager kan av og til være fordelaktig. Det eneste kroppen bryr seg om er om den har fått nok hvile fra økten før. Søvn og mat spiller inn i dette regnestykket også. På diett f.eks vil kroppen bruke lengre tid på å restituere seg.
    Veldig mange venter til det er mandag igjen før de starter på ny treningsuke, hvorfor? om dag 1 i programmet er en torsdag eller mandag spiller ingen rolle. Men dette skjønner du
  4. Like
    B_H_ave ga poeng til Bro i Trenger hjelp til å sette sammen øvelsene til et program   
    Hva med denne:
    A:
    Knebøy 4 - 6 sett
    Markløft 4 - 6 sett
    Skulder (2 øvelser) - max 6 - 8 sett (husk bakside skulder som øvelse nr 2)

    B:
    Rygg (1 - 2 øvelser) max 5 - 6 sett
    Bryst (1 - 2 øvelser) max 5 - 6 sett
    Armer (1 øvelse) max 4 sett

    Dette kan du feks kjøre mandag tirsdag, torsdag og fredag. Eller mandag onsdag fredag
  5. Like
    B_H_ave ga poeng til Tronaldo i Strake og rumenske markløft   
    SDL starter med at stanga ligger på bakken, så ja. Les denne for litt mer info: http://www.bakerstrengthcoaching.com/goodmornings-vs-rdl-vs-sldl/
  6. Like
    B_H_ave ga poeng til Eminator i INOV-8 Fastlift   
    da holder det med dissa øverste skoa eg viste deg - gratis frakt hos magshop, har handlet der før
  7. Like
    B_H_ave ga poeng til OhMickey i Ned i vekt etter sykdom, hva har jeg gått ned?   
    Disse kroppsanalyse-maskinene er ikke helt til å stole på. De sliter med å skille muskel fra vann og fettmasse. En kan måle seg, gå av, drikke 1/2 liter vann, så på, og vips har en gått opp 4% i fettmasse. Så ta alt med en klype salt.

    Til TS, enig i de over, at du har nok stort sett gått ned i vannmasse, og det kan ta tid før den bygger seg opp igjen. Du kan såklart ha gått noen gram ned i muskel-og fettmasse, i og med at kroppen ikke får nok næring i en slik periode og må tære på noe
×
×
  • Opprett ny...