Gå til innhold

FrStVa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei, jeg ønsker noen tips for å få fett-tap da jeg er noe overvektig. Oppgi følgende: - Alder 26 - Kjønn mann - Høyde 174 - Kroppsvekt 80 - Hva ligger baseløftene på nå? knebøy, markløft har jeg akkurat begynt å trene så jeg har ikke noe antall kg. Benkpress tror jeg ligger på rundt 60 kg. - Hovedmål med treningen (f.eks. styrke, muskelvekst, fett-tap, idrett) Fett tap, bli "fit", muskelvekst. - Treningserfaring Har spilt fotball i alle år fram til for et par år siden. Har vært litt av å på treningssenter de siste årene, da jeg aldri har klart å få noen klar plan på hva jeg skal gjø
  2. Hei. vurderer å starte på dette programmet. Er en del overvektig, kan man da bruke dette programmet uten å måtte spise så mye? Vil gjerne bli litt tynnere/ strammere/lavere fettprosent rundt om. Har dere evt tips for andre treningsprogram jeg kan bruke for å få ned fettprosenten?
  3. Okei, takk for respons. Har en del kilo ekstra som jeg vil ha bort, + pluss at jeg har begynt å trene styrke for å få litt muskler. så var derfor jeg lurte, tar en protein shake om morgenen og etter trening. Er det greit elr?
  4. Lurer på om man kan legge på seg av proteinpulver?
  5. okei, så det vil ikke ha noe å si for styrketreningen?
  6. Mener da de dagene jeg ikke trener styrke.
  7. Hei. Har begynt med treningsprogrammet "styrketrening for nybegynnere", og trener dette annen hver dag. Har en del kilo ekstra ekstra på kroppen som jeg vil ha bort, er det greit å ta løpeturer/fjellturer annen hver dag å da, elr vil det ødelegge for styrketreningen? På forhånd takk
×
×
  • Opprett ny...