Gå til innhold

Martin Andreas Rummelhoff

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Martin Andreas Rummelhoff

  • Rang
    Nykommer
  1. Føler ikke at jeg får skjørt dem like hardt som jeg ønsker hvis jeg gjør dem på samme dag. Men jeg er vel ikke helt på det nivået enda da
  2. Har du prøvd og ta knebøy etter markløft? Blir litt tungt... Burde vel heller prioriter en baseøvelse hver dag som du kjører skikkelig. Det er bare min mening da, no hate intended!
  3. 3 timer var vel en liten overdrivelse.. Men blir fort en god stund når du skal trene hele kroppen! Bruker fort en 20 minutter på baseøvelsene, og hvis du skal kjøre flere på en dag, som jeg ikke anbefaler så klart, tar det fort litt tid!
  4. Mandag: Rygg og biceps Tirsdag: Fri Onsdag: 4x4 Intervaller Torsdag: Bryst, triceps og mage Fredag: Bein og skuldre Lørdag: Fri Søndag: Tren de muskelgruppene du ikke føler du har trent hardt nok denne uka! Legg inn en baseøvelse hver dag du trener styrke. Ganske god splitt, har ihvertfall gitt meg gode resultater!
  5. 5-splitt er utrolig bra hvis du går inn for det! En god økt trenger heller ikke vare mer enn 1 time hvis du har høy intensitet. Personlig ble jeg lei fullkroppsprogram fordi jeg måtte svi av 3 timer på gymmet hver gang jeg trente. Fikk også bedre progresjon av 5-splitt!
×
×
  • Opprett ny...