Gå til innhold

trine#

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Åh, tusen takk Nå ble jeg faktisk ganske mye klokere på dette med kalorier.. Skal virkelig teste ut de gode rådene og være nøye på kalorier - ikke minst spise nok og enda mer riktig! Takktakk(:
  2. Tusen takk Da skal jeg lese meg opp. Jeg trener 30-50 minutter 5 dager i uka, men det har jeg gjort i bare tre uker. Det er litt resultater med måletbåndet, ikke vekta. Rimelig sikker på st jeg spiser for lite, tar gjerne imot tips til kosthold og. Jeg spiser sunt, men sliter nok litt med hva en bør spise mest av og hvor mye og hvor ofte. Jeg er 26 :-) Jeg er ganske aktiv hver eneste dag, sofasitting er det lite av, og i såfall fra 21 til leggetid - sånn ca:-)
  3. For 1 mnd siden tok jeg tak i problemet mitt på alvor, aldri vært så motivert som jeg er nå - i mål SKAL jeg! Men jeg trenger litt hjelp av noen som har erfaring med vektnedgang + styrketrening :-) Jeg veier 90,6 er 168, men skal ned til 65 + at jeg vil bygge litt muskler. Noen som har noen råd og tips til en nybegynner? Trener step/styrke, Jillian og rockering - men forstår jo at mer må til. Og hva er effektivt mot disse "håndtakene" egentlig? :-)
×
×
  • Opprett ny...