Gå til innhold

Sirena

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Seriøst? Jeg sliter med nakken også. Problemene startet på ca. samme tid. Om det skyldes anklene mine så er det du sier omtrent en åpenbaring, tanken hadde ikke engang falt meg inn.
  2. Når jeg leser dette så gir det mening. Jeg merker f.eks. at jeg kan "tippe" når jeg står helt vanlig. Altså at jeg plutselig merker at anklene ikke er på korrekt plass, og vips så mister jeg balansen. Hvordan forbedrer jeg dette? Må jeg bare fortsette med mobilitetstreningen? Enn styrketreningen da? Ehm, det er ikke meningen å mase, men jeg har lenge forsøkt å finne ut hvordan jeg skal "fikse" anklene.
  3. Se der, vi er flere med samme problem. Jeg har tydeligvis lang femur, tok meg et par år å føle at jeg mestret knebøy. Bruker du joggesko/sko med demping hele dagen? Hvilke sko bruker du når du trener styrke?
  4. Jeg overpronerer på begge føttene. Den ene foten er forholdsvis ille. Jeg har fått beskjed om at jeg må aktivere setet mer når jeg går, men hvordan i all verden endrer man måten man går på? Har ikke noen andre smerter, men jeg har merket at jeg har dårlig ankelmobilitet. Måtte jobbe hardt for å klare knebøy, er det kanskje en sammenheng her? Vil tippe på at tibialis anterior jobber for lite? Men dette merker jeg at jeg kan lite om. Nå har jeg hatt løpepause i ca ett år, og har ingen planer om å gjenoppta løpingen. Det er synd, for jeg likte det veldig godt, men åpenbart har ikke jeg
  5. Heisann godtfolk, sniker meg litt småsjenert inn her med et håp om at noen kan hjelpe. Jeg har trent styrke i flere år nå, men det siste året har jeg slitt med en utrolig seiglivet beinhinnebetennelse i begge leggene. Uansett hva jeg gjør vil den ikke gi slipp, og det går hardt utover humøret og treningsgleden. For å ikke snakke om motivasjonen! Så jeg håper at det er noen her som har erfaringer eller idéer om hvordan jeg kan få en bedre hverdag, og endelig bli kvitt dette svineriet. Jeg liker selv å tro at jeg er i noenlunde ok form, og jeg trente styrke 3-4 dager i uken. Etter jeg
  6. Kunne gjerne ha tenkt meg det beltet. Hva vil du ha for det? Jeg kan ikke sende pm, men send meg gjerne en du.
  7. Søtsug er et mareritt. Jeg kan bli helt tøvete når det slår til som verst, og ender gjerne opp med å endevende skapene på jakt etter noe snop som kaaaanskje har sneket seg unna. Hos meg dukker det opp like før jeg blir sulten, så for min del hjelper det å finne tak i noe mat. Går ikke det så er frukt en slager for meg, men jeg er også veldig glad i is. Så jeg har fryst ned yoghurt i diverse former og fun-light blant annet. Jeg kan fort finne på å knaske på noen frosne jordbær også, men kanskje jeg bare er rar der...
×
×
  • Opprett ny...