Gå til innhold

donk2k

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Kunne prøvd å bytte knebøy med frontbøy på medium dagen. Da er vekta relativt lav. Det passer bra siden jeg sliter med teknikken på frontbøy, men må vel øves inn den også som alt annet..
  2. Medium dag: 8-10x3 med mindre det står noe annet. Knebøy Benkpress Rygg-hev SittendeKabel-Roing Skulder Shrug med manualer Ab-RollOut Seated Calf Raise 20x2 Dips KroppsVekt
  3. Tung dag: 5x3 med mindre det står noe annet Knebøy Benkpress manualer Markløft Militærpress (Arnoldpress) PullUps med vekt Kabel-wood chops 8x2 Dips med vekt (driver å bygger meg sakte opp igjen her etter litt vondt. Kun KV men ca 8x3)
  4. Kan vel like greit skrive opp hva jeg trener slik at jeg evt kan ta vekk ugunstige øvelser og heller bytte de ut med noe annet evt legge til fler. Trener fullkropp så mange ganger i uka jeg får til. Mellom 4 og 6 som oftest. Det er delt inn i 3 dager: 1. myoreps (20-30 +5+5+5+5 osv) 2. Tung (5×3) 3. Medium (8-10x3) Tar da en dags pause etter dag 3 hvis jeg ønsker. Hvis ikke så hopper jeg rett på dag 1 igjen. Passer på å ikke kjøre for tungt på tung og medium dagene. På myoreps er det failure nesten hver gang men er jo i 20-30 reps område så skal gå greit. (ref Børge Fagerli)
  5. Mage er greit, men noen tips til ryggøvelser? (Strak-mark, goodmorning, "rygg-hev" osv. i den gata der? Eller tenker du på øvre delen av ryggen (antar det er nedre du tenker på).
  6. Her er det bare såvidt det går på siste rep. Vekt her er 105kg, trener vanligvis på 5x3 @ 95kg på tung-dagen så bedre teknikk der. Er det mulig jeg er for svak i nedre possisjon? Noen tips for å slippe ggoodmorning-tendensene? Jeg tar ca 150 i mark og synes det virker litt unormalt å være såpass mye sterkere i mark enn bøy.. Noen som har gode tips om ting jeg burde jobbe med, evt støtteøvelser som kan funke?
  7. Har bestemt meg for å prøve dette programmet selv. Er bare på uke 2 enda, men liker programmet godt sålangt. Er på deff så kjører "nybegynner-stigen" opp til et toppsett. Greit med litt mindre volum på deff tror jeg. Når jeg blir ferdig på deff blir det samme programmet på leangain ei stund til jeg blir sterk nok (alt er relativt, men vil ha 1RM på 100 i benk, 140 i bøy og 190 i mark iallefall først). Er nå 180 høy og veier ca 74kg.
×
×
  • Opprett ny...