Gå til innhold

AnneLise

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Tusen takk for svar. Vil ikkje opp i vekt, men har pittelitt mage eg ønsker å få vekk..
  2. Kan noen hjelpe meg med hvor mye kcal, karbohydrater osv eg trenger daglig for å få god fremgang? Trener tung styrketrening ca 4 ganger i uken. Er 21 år, 168 høy og veier 63 kg. Målet er ikkje å gå ned i vekt men å stramme opp å få bedre utbytte av treningen. Har slitt litt med sultfølelse, etter eg begynte å trene mer. Håper på svar.
  3. AnneLise

    Kosthold

    Er ei 21 år gammel jente, på 168 som veier ca 63 kg. Kom godt i gang med trening igjen i Januar i år og har trent jevnlig siden det. Begynte for ca 7 uker siden med tung styrketrening ca annenhver dag. Lurer på om noen kan hjelpe meg med hvor mye kcal, karbohydrat osv eg bør innta hver dag for å få god fremgang og stramme opp? Kan vel gjerne nevne at eg ikkje tar proteinstilskudd, men har planer om å skaffe meg det. Har på ingen måte noe mål om å gå ned i vekt, men har det samme problemet som veldig mange, eg har litt mage eg ikkje får vekk, så eg gruer meg jo veldig til å reise til syden med
×
×
  • Opprett ny...