Jump to content

Stinen

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Stinen

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 04/30/1991
  1. Hei alle Jeg er på utkikk etter en coach, gjerne online, som kan hjelpe meg med et kostholdsprogram. Er det noen som har noen å anbefale? Jeg spiser ikke kjøtt, kun fisk, og synes det kan være vanskelig å velge en coach med tanke på dette. Har letet etter tråder om akkurat dette, men har ikke funnet noen. Sitter stor pris på hjelp og tilbakemeldinger
  2. Stinen

    Soyakjøttdeig

    Tusen takk for svar alle sammen! Skal få prøvd dette
  3. Stinen

    Soyakjøttdeig

    Tusen takk for svar alle sammen. Skal rett hjem å finne en butikk med TVP! Har noen noe forslag til vegetar middag som inneholder masse proteiner, lite carbs og lite fett? Noen ideer som kan tilsvare kyllingfilet?
  4. Stinen

    Soyakjøttdeig

    Mulig det er laget en tråd om dette spørsmålet før, men jeg finner ihvertfall ingen ting Har et ønske om å prøve å spise litt bedre og renere mat, men "problemet" er at jeg er vegetarianer. Jeg er rett og slett kjempe glad i soya produkter som soyakjøttdeig og soya hamburgere. Lurer på om noen vet om jeg kan spise dette med god samvittighet eller om jeg bør slutte med dette om jeg ønsker å spise bedre og renere? Evt. noen oppskrifter for vegetarianere?
  5. Ah, nå føler jeg virkelig at du har hjulpet meg inn på rett vei, tusen takk! Jeg skal nå sette opp et program og få med meg øvelsene du har nevnt. Det vanskeligste er å finne et program som er skreddersydd og som man liker, men følte det ble mye bedre nå med litt hjelp :happy: Det er så godt å høre slike ting av mennesker som vet hva de snakker om. Får satse på at rumpen kan bli noe bedre i mot sommeren. Wish me luck, and keep up the good work Tusen takk igjen for hjelpen!
  6. Er det et spesielt helprogram du kunne anbefalt til en som meg? Ser du har utrolig flotte innlegg her på FB, og all skryt til deg som har jobbet for den fine kroppen! :happy: Jeg skal sjekke ut ShapeUp Club. Har vurdert lenge å starte opp med et sånn program, men har liksom aldri fått begynt, hehe. Hvor mye matinntak ville du anbefale å ligge på for best mulig resultat? Jeg har prøvd så mange ulike øvelser for aktivering av rumpe, men får det likevel ikke til. Holder på å bli gal. Føler jeg gjør alt riktig, men bruker den vel for mye til å sitte på (er student og mye tid blir desverre brukt til å sitte stille). Nå har jeg ikke prøvd disse øvelsene du nevnte over, så skal virkelig sette meg inn i dette og prøve de ut. Får håpe det går etter hvert. Fikk ihvertfall litt nytt håp, nå når du nevnte disse øvelsene. Trikset er vel å aldri gi opp
  7. Ja, du sier noe kanskje der. Jeg har trent hardt siden etter nyttår, men før det har det bare vært sånn innimellom. Jeg ser ikke på meg selv som tykk. Jeg er 175 høy og akkurat 60 kg. Har på ingen måte lyst å slanke meg eller gå ned i vekt, men heller bygge om det jeg har til ren muskelmasse. Vil rett og slett finne en sunn livsstil som jeg kan tilpasse meg og ikke kun gjøre dette for bikinisesongen, selvom den også er viktig da, hehe. Jeg har allerede fått på plass en liten six-pack, men ser ikke så stor framgang i lår og rumpe. Tror jeg har problemer med å få aktivert rumpen. Vet du eventuelt hvor lang tid dette pleier å ta? Og ettersom at jeg er pæreform prøver jeg da også å fokusere på overkropp, for å lage en "pen overgang".
  8. Tusen takk for svar begge to Ja, hehe, som mange andre er målet mitt å stramme kroppen, spesielt rumpe-området da er minst fornøyd med dette. Jeg skal se og bli flinkere og variere med treningsøvelser, det er nok absolutt ikke en dum ide'. Jeg skal også se og komme meg oftere ut å løpe! Ville dere trappet ned på styrketreningene ved å bytte ut ved kondisjonstrening? Jeg trener jo styrke 5-6 ganger i uken. Jeg er også en såkalt pærefigur. Vil dere si at dersom jeg holder meg til et slik treningsprogram vil rumpen bli mye større? Jeg føler at jeg ikke akkurat trenger å bli enda større på det området, skjønner? I tillegg til dette ønsker jeg jo selvfølgelig å minske fettprosent En vanlig dag, vil kostholdet mitt se ca. slik ut: Frokost: Yoghurt, banan + proteinpulver Lunsj: 1-2 Kyllinglår + en grov skive Mellommåltid: Eple Middag: Skinkegrategn (oppskrift hentet i fra FB) eller hvit fisk med potetmos/ris og masse brokkoli Etter trening: Proteinpulver og banan Kvelds: Havregryn eller rester i fra middag Jeg føler at kostholdet er for såvidt helt greit, men om dere har noe å tilføye tar jeg gjerne i mot råd
  9. Earn your body.

  10. Hei. Først og framst vil jeg introdusere meg selv som en livsglad jente i fra Bergen som er glad i å trene. Med dette innlegget lurte på om noen kunne tatt en titt på mitt treningsprogrammet og sagt hva de mente. Jeg ønsker rett og slett og stramme opp kroppen, og bli enda sterkere enn hva jeg er per i dag. Jeg trener ca. 6 ganger i uken og spiser selvfølgelig mye ren mat. Jeg har og en dag i uken (gjerne lørdag) hvor jeg koser meg litt ekstra Jeg har trent hardt siden nyttår, og lurer på om dette er et program jeg kunne begynt fast med eller om det blir for mye trening av samme muskel hver dag eller for ofte (?). Noen som anbefaler og kombinere treningen med mer utholdenhet? Takk på forhånd for svar Treningsprogram: Uke 1: ABABAB Uke 2: BABABA Oppvarming: - 20 minutt jogging på møllen - 10 minutt uttøyning av rumpe for best mulig aktivering Dag A: - Super dog (uten vekter) - Glute bridge (uten vekter 3 x 12 reps) - Hip thrust (med vekter 3 x 12 reps) - Knebøy (3 x 8 reps) - Bulgarsk utfall (3 x 8 reps) - Strake markløft (3 x 8 reps) Dag B: - Nedtrekk med bredt grep (3 x 8 reps) - Sittende roing med kabel (3 x 8 reps) - Triceps pushdown (3 x 8 reps) - Skulderpress (3 x 8 reps) - Benkpress (3 x 8 reps) - Bicepscurl (3 x 8 reps) Mage: - Planke (3 x maks innsats) - Beinsenk av begge ben samtidig (3 x 20 reps) - Hofteløft (3 x 12 reps) Magen trenes annen hver dag.
×
×
  • Create New...