Jump to content

Tonje25

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Takk for svar Trener styrke, så får bare fortsette med det og ta tiden til hjelp Vil heller ikke gå ned i vekt, tror ikke det vil hjelpe. Var nede i 58 kg før jul og hadde fremdeles love handles.. Men da får jeg fortsette som jeg gjør, ting tar tid
  2. Jente på 25 år som sliter med de berømte kjærlighetshåndtaka. Er fornøyd med resten av kroppen, men virker som alt fettet samler seg der! Veier 60 kg, 169 høy og fettprosent på 18-19%. Spiser stort sett greit. Havregryn med banan, mandler til frokost. Ellers går det i knekkebrød, brød, skyr, proteinvafler (annen proteinbakst fra Kristine Weber). Kylling/fisk/kjøtt til middag, og har alltid karbs ved siden av. Spiser ikke godteri, men blir kaker eller annet søtt innimellom. Kan det rett og slett være at jeg må kutte enda mer ned på karben..? Trener 3-split, og 2 kondisjonsøkter i uka
  3. Tonje25

    Hvor ofte??

    Da har vi ahtt det likt, bare motsatt! Begynte med styrke, trente meg dritlei og mistet motivasjonen! Så begynte mer med saltimer.. Ikke lei saltimer, men fått motivasjon og lyst til å trene vekter ved siden av igjen
  4. Tonje25

    Hvor ofte??

    Øke i musklelmasse
  5. Tonje25

    Hvor ofte??

    Da jeg begynte å trene for 8 år siden var det omtrent bare styrketrening. Så kombinerte jeg det med saltimer. Ble så helt lei ren styrketrening, og orket ikke tanken på å knote rundt alene. Så ved siden av de vanlige saltimene så begynte jeg på bodypump. Har trivdes godt med det i grunn, men vet jo at man kommer til et punkt hvor man ikke kommer lengre. Tok bodyanalyse nå før jul, og ligger godt ann ift muskler, MEN kunne fint gå opp mer i muskler (istedenfor å legge på meg mer fett, fett% på 18). Så da ble jeg plutselig motivert igjen gitt Og siden det er så lenge siden jeg har holdt på med det har mye gått i glemmeboka gitt! Takk for svar! Da fortsetter jeg med fullkroppsprogram 2 ganger i uka ihvertfall Har ingen planer om å slutte med favorittsaltimen min, combat.
  6. Har akkurat begynt med styrketrening nå (har tidligere vært mye på bodypump), men etter å ha tatt en kroppsanalyse nå i desember ble jeg motivert til å trene litt på egenhånd Har fått et helkroppsprogram, men vurderer å dele det i 2. Holder det å kjøre gjennom kroppen en gang pr uke? Utenom styrketrening er jeg også på combat, step osv osv.. Så kan/vil ikke bruke alle dager bare på styrke
×
×
  • Create New...