Gå til innhold

Stian L

Medlemmer
  • Innholdsteller

    121
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Stian L

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Opptatt av fitness og helse. Konkurrert I Mens Physique 6 ganger med gode plasseringer. Instagram: stianlindblad1

  2. Opptatt av fitness og helse. Konkurrert I Men Physique 6 ganger bade I Norge og internasjonalt med gode plasseringer.

  3. Instagram: stianlindblad1

  4. Tusen takk! Utrolig hyggelig å høre. Tilbakemeldingene etter konkurransen har vært utrolig bra! Plasseringen er jo en ting, men det er publikums oppfatning som er viktig når alt kommer til alt. Jeg har trent seriøst i 20 år men mener alikevel selv at jeg passer bedre i MP enn i bygging. Jeg liker også stilen bedre:). Vi får se hvordan det blir på Lørdag:)
  5. Jeg fatter ikke hvorfor folk tror MP er herrevarianten til Bikinifitness. Det er selvfølgelig Womens Physique som er den kvinnelige varianten av Mens Physique. Ligger jo i navnet. Uansett er størrelsen på utøverne internasjonalt på nivå med de beste i Norge om ikke enda større. Mikael som vant i Stavanger Open i høst og fikk en fantastisk 5.plass i Arnold Classic nå nylig, fikk beskjed om at han måtte legge på seg mer muskler for å komme enda høyere opp. Forskjellen på CBB og MP er først og fremst at man ikke bør se like rippa ut i MP pluss at hår, hud osv også skal vurderes. Man bedømmer helh
  6. Er veldig mange år siden jeg lå lavere enn 40 kcal% på protein på en normal dag.
  7. Som sagt er dette veldig individuelt:) Denne fordelingen har vist seg å være veldig effektiv for meg. Andre kan få bedre nytte av en litt annen fordeling. Mange faktorer spiller inn og var nok litt kjapt ute med å si at den er optimal for de fleste. Poenget er at de fleste fint kan øke proteinntaket og senke inntaket av fett og karbohydrater å få god effekt av det spesielt på diett.
  8. Jeg ser poenget ditt, men i de aller fleste tilfeller lønner det seg å ha ett noe høyere proteinntak ift karbohydratinntak. Finnes massevis av individuelle forskjeller så uten å ha all informasjon er det som du sier vanskelig å gi en nøyaktig fordeling:). Jeg ligger normalt sett på ca 350 gram protein om dagen og det fungerer veldig bra på meg. Ligger på det nå også selv på diett på en vekt rundt 80 kilo;)
  9. Den fordelingen jeg har satt opp er den optimale for å bygge muskler, så ja det bør du nok.
  10. Øk protein inntaket og mink på karbohydratene. 30%fett,30%karb og 40% protein er optimalt. Skal du ned i fettprosent bør proteinntaket være opp mot 50kcal prosent;)
  11. Ovnstekte poteter, kyllingfilet, meksikansk wokblanding, indrefilet av okse, eggehviter, Franks redhot wingsaus. Bedre frokost finnes ikke:)
×
×
  • Opprett ny...