Gå til innhold

Drakarys

Medlemmer
  • Innholdsteller

    42
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. solid form frøken, holder du koken..?

  2. Det er visst dette de fleste av dere sier.. Da tror jeg at jeg lar denne ligge;)
  3. Isåfall er det jo syyykt!! Regner med at du er mann Den maskinen jeg har brukt virker langt ifra proff.. https://www.google.no/search?q=tanita+scanner&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jKG7UfX9Dcqr4AScyIHYCQ&biw=1163&bih=528&sei=jaG7UY61NqbX4ASt6ICwAw#facrc=_&imgrc=J0VoEmTkg0Op8M%3A%3BFGKTJvE1R0YwNM%3Bhttp%253A%252F%252Fimages.gizmag.com%252Fhero%252F6913_2030725052.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gizmag.com%252Fgo%252F6913%252F%3B530%3B298
  4. Hm, okei.. Føler det er så fryktelig mange som vet hva fett% sin er, lurer på hvor de får det ifra såfall. Ja, jeg tror nesten jeg får gjøre det Hehe, er meget fornøyd med det jeg har oppnådd uten verken proteinpulver eller bol, så tror det skal gå bra
  5. Ok! Ja, har liksom hørt at de som gjør det til samme tid og i samme "tilstand" (tømt osv) har fått omtrentlige resultater. Det har altså ikke jeg gjort. Leste om en som hadde målt seg to ganger samme dag og hadde fått 15% og så 32%. Så det har tydeligvis mye å si! Tusen takk for svar:)
  6. Jippi!! Haha, da driter vi i den!!
  7. Hei! Jeg begynte å trene veldig aktivt for en stund siden og har målt meg "jevnlig" med tanita-scanneren gjennom prosessen. Men nå begynner jeg å få mine tvil angående denne, og håper noen andre også kan dele sin erfaring. Da jeg målte meg i september 2012 var resultatene slik: 58,3 kg 21% fett 1414 kcal (hvileforbrenning) 53,6% vann 43,7 kg muskler 12 år (...) Score 5 av 5 Mars/April 2013 55,7 kg 21,2% fett 1357 kcal 58,3% vann 41,6 kg muskler 12 år Score 5 av 5 Og nå i går, 12 juni: 53,4 kg 23% fett 1289 kcal 39 kg muskler 12 år Score 5 av 5 Som dere ser s
  8. Ja, det var derfor jeg ville prøve den! For å ha en slags "mal" å gå etter liksom. Skal prøve å la vær og tenke på den Akkurat nå er det bare vekten jeg bekymrer meg for, for jeg er redd for å miste muskelmasse. Men som du sier, jeg klarer jo å legge på vekter. Jeg blir sterkere. Så det kan da ikke være så krise Da er det store mysteriumet : hva er det egentlig som forsvinner fra kroppen min....?! Haha. Skal ha det i bakhodet! Tusen takk for gode råd
  9. Føler akkurat det samme. Er mett lenge, derfor jeg ikke føler at jeg må spise mer. Vanskelig å trykke i seg mat når en ikke er sulten. Føler meg også mye mer opplagt ette at jeg kuttet ut disse karbene :-) Bare stusser litt over fettprosenten og muskelmassen i forhold til den scanneren jeg tok. Ut i fra speilet syns jeg at det kun går fremover, men vet ikke helt hva jeg skal tro :-)
  10. Neida, jeg har ikke kuttet dem ut! Jeg mener bare at jeg har kuttet ut de raffinerte. Jeg spiser karbohydrater, fra frukt og grønnsaker. Spiser ikke kun proteiner, overhode ikke :-) Det samme gjelder fett! Spiser mye tunfisk, egg, røkt laks, skinker, ost, løk, agurk, tomat (alt av grønnsaker egentlig), kesam, cottage cheese, nøtter og mye mer.
  11. Jeg får gjøre det! Vanskelig når jeg føler at jeg spiser nok, men da gjør jeg vel kanskje ikke det. Tror det har mye å gjøre med at jeg kuttet ut karbohydrater (brød, korn osv) og da er det ikke alltid like lett å finne mellommåltider! Blæ, er så irriterende. Skulle ønske fettprosenten min gikk raskere nedover og muskelmassen min opp. Føler virkelig jeg har jobbet steinhardt og hatt et skikkelig bra kosthold. Men det tar nok litt lengre tid enn jeg trodde for kroppen å venne seg til kuttet av disse karbohydratene som jeg hadde så mye av før. Jeg får ta en ny veiing om et par uker og se om musk
  12. Jeg går ned i kroppsvekt. Men jeg letter også litt på vektene når det gjelder knebøy og markløft nå som jeg har gått over til splittprogrammet, rett og slett fordi jeg føler ikke at jeg får nok kontakt med musklene. I knebøy må jeg gå dypere og fra markløft med bøyde knær og til strake markløft må jeg lette på vektene ettersom jeg klarer ikke å løfte stanga hvis ikke. Jeg tar også ett sett ekstra, så jeg tror det går greit...? Jeg har snakket med PT-en min om kostholdet mitt flere ganger, og hun sier at det høres kjempebra ut. Så jeg skjønner virkelig ikke så mye..
  13. Hei! Jeg har egentlig vært aktivt store deler av livet mitt, vært ut og inn av treningssentre o.l. Nå har det stabilisert seg og jeg har funnet livsstilen min. Begynte for fult Februar 2012. Siden det har det holdt seg stabilt. Jeg begynte da mest med cardiotrening, og etterhvert gikk jeg over til å trene styrke på apparater. Jeg har alltid vært sterk, så styrketrening er noe jeg trives med. I September hadde jeg min første PT-time, og fikk et fullkroppsprogram. Jeg veide da 58,3 kg, hadde en hvileforbrenning på 1414 kcal, en fettprosent på 21% og muskler var 43,5 kg. Jeg målte meg på nytt i m
×
×
  • Opprett ny...