Jump to content

lizpia

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Det er stor forskjell på små muskler, som biceps/triceps, og gluteus. Dessuten aktiverer jo hip-thrust hamstrings også. Ser absolutt ikke på det som en isolasjonsøvelse, selv om den er veldig god for å aktivere gluteus. Også er det stor forskjell på nybegynnere og viderekomne, som gjerne trenger litt variasjon for å komme videre. At den ikke gir avkastning for deg kan jo ha mange årsaker (teknikken mangler kanskje). Men for all del, don't do it if you don't want to. Du prøver jo helt klart å lage kvalme, men jeg biter ikke på. Kun treningsutbytte som betyr noe for meg, hva andre mener om kroppen min eller hva jeg gjør på trening driter jeg i.
  2. Har ikke merket noe på.samvittigheten (??), men stor effekt på fremgang (både utseende og styrkemessig). Du må nesten komme med noen referanser ang. utbytte av isolasjonsøvelser? Virker ikke som du snakker av egen erfaring. Om du ikke vil/tør/gidder gjøre hip-thrust, så er det ingen som tvinger deg. Det endrer ikke det faktum at det er en fantastisk øvelse som veldig mange (gutter og jenter) har stort utbytte av.
  3. Hip-thrust er en killer øvelse for rumpa, spesielt om man sliter med å aktivere nok i knebøy etc. Kjører den hver gang jeg føler jeg begynner å sægge litt, helt fantastisk utbytte. Er jente selv, men tenker den er like effektiv for begge kjønn.
×
×
  • Create New...