Gå til innhold

ViV

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. La denne ut under styrketrening, men så i etterkant at den muligens passer bedre her ;o) Jeg har nå fulgt styrketrening for nybegynnere i 8uker, 2/3 dager pr. uke. er i utgangspunktet fornøyd med programmet, men ønsker nå litt variasjon. Her er progresjonen min: Beinpress: uke 1: 40kg uke 8: 100kg Benkpress: uke 1: 6kg/pr.arm uke 8: stang + 15kg Sittendero.: uke 1: 22,5kg uke 8: 50kg Arnoldpr.: uke 1: 4kg/pr arm uke 8: 10kg/pr arm Nedtrekk: uke 1: 22,5kg uke 8: 45kg Ezbar: uke 1: stanga uke 8: stanga + 12,5kg Pushdown: uke 1: 23kg uke 8: 41kg Planke: uke 1
  2. Jeg har nå fulgt styrketrening for nybegynnere i 8uker, 2/3 dager pr. uke. er i utgangspunktet fornøyd med programmet, men ønsker nå litt variasjon. Her er progresjonen min: Beinpress: uke 1: 40kg uke 8: 100kg Benkpress: uke 1: 6kg/pr.arm uke 8: stang + 15kg Sittendero.: uke 1: 22,5kg uke 8: 50kg Arnoldpr.: uke 1: 4kg/pr arm uke 8: 10kg/pr arm Nedtrekk: uke 1: 22,5kg uke 8: 45kg Ezbar: uke 1: stanga uke 8: stanga + 12,5kg Pushdown: uke 1: 23kg uke 8: 41kg Planke: uke 1: 2* 30sek uke 8: 3*1min Jeg er også fornøyd med økningen i styrke, kjenner at jeg er bli
  3. ViV

    Omega 3!!!

    Går meg vill i jungelen av tilskudd! Skal gå til anskaffelse av en omega3 olje,, tips til hva som er best!! Har tidligere brukt udo's choice og amanprana, men disse er ikke fiskeolje basert! Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøvd fiskeolje!! Hvilken er best? Flytende eller kapsel??
  4. En litt stor overskrift for dramtikkens skyld,, og så er den synlig!! Jeg trenger hjelp som sagt over, har for mange år siden gjennomført et GreteRoede (GR) kurs og tellet kcal til den store gullmedaljen, men der er jeg ikke i nærheten av å være nå! De gangene jeg har prøvd å starte prosessen med vekt og kalkulator osv. streiker hjernen allerede første dagen!!! Så nå trenger jeg litt ny innput og nye måter å tenke på.. På et kurs med GR skal man ligge på et maks inntak av kcal på ca 1350, men alt jeg har lest her på bloggen tilsier at det er et veldig lavt inntak. Og i tillegg er
  5. Stølhet skal jeg alltids leve godt med!! Har bare ved et par tidligere anlednigner gått på en real smell ved å starte med for stor belastning,, og bostavlig talt hatt behov for assistanse for å komme meg ut av senga Jeg kan si jeg liker litt stølhet, da kjenner jeg at kroppen faktisk har jobbet litt!! Prøving og feiling regner jeg jo med,, men lurte litt på om noen kanskje har en pekepinn på hvor stor belastningen kan/bør være i starten: Under er programmet jeg skal bruke, programmet som er anbefalt for nybegynnere her på bloggen. Øvelse: - Hva bør/kan start belastningen være????
  6. Noen tips?????? Jeg har igjen meldt meg inn i et treningsstudio. (Må få det til denne gang!!!) Dette er et studio med bare styrketrening ingen studiotimer! Målet mitt er å trene styrke 2-3 (helst 3) ganger pr. uke. Jeg har lest meg opp på styrketrenings programmet for nybegynnere som det er en artikkel om her på bloggen! Men er det noen som kan gi meg noen tips/råd/anbefalinger på hvor stor belastning jeg bør kunne starte med, slik at jeg klarer å bevege meg de første dagene??? Ønsker å komme meg ut av senga etter første økt! Sier takk til alle tips osv... Har god treningsbakru
×
×
  • Opprett ny...