Gå til innhold

Kofte

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kofte

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 09. okt. 1986
  1. Målet er i første omgang bedre utholdenhet, å kunne løpe 10km sammenhengende og kanskje etterhvert få en dugelig tid. I første omgang tenkte jeg at jeg skulle følge programmet som ble satt opp på PPT, så 2-3 økter i uka, som varierer i tid og distanse. Ser at det blir flere økter etterhvert som jeg kommer meg lengre i programmet. Vel, eneste måten jeg har målt makspuls på, er å løpe så fort jeg kan, i stigende terreng. Begge gangene har pulsen lagt seg på 197 som max.
  2. Hei godtfolk! Skal gjøre dette kort. Var i elendig form etter jul, begynte så å løpe litt i lysløypa. Likte det, og kjente at bare etter noen uker hadde jeg mer overskudd i hverdagen. Kondisjonen kom også vanvittig fort. Fra å bruke 45 minutt på 5 km, kunne jeg bare etter noen uker jogge sammenhengende samme rute på 34 minutt. Full av selvtilitt kjøpte jeg meg en pulsklokke, for jeg hadde hørt det skulle være så bra. Endte opp med en polar RC3 GPS. Satt opp klokken med vekt, alder, maxpuls og hele pakka. PPT (polarpersonaltrainer.com) satt så opp et treningsprogram som skulle hjelpe me
×
×
  • Opprett ny...