Jump to content

Helene G. Dyrli

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Helene G. Dyrli

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 08/29/1996
  1. Legger ned tærne. Har sett på den videoen og teknikken er rett
  2. Hver gang jeg tar splittknebøy med bakre fot på benk får jeg krampe i tærne.. Flere enn meg som sliter med dette?
  3. Siden jeg ikke skal trene cardio de dagene jeg har styrke, hva skal jeg har som oppvarming? Skal man bare kjøre rett på styrke uten oppvarming? Er mange som bruker å joggge lett i 10 minutter før de kjører på med styrke, er det lurt?
  4. Vanskelig å ikke bry seg om vekta, men får prøve å la være.. Tusen takk for gode tips!
  5. Tuuusen takk for gode tips, skal huske på disse! Synes du jeg bør starte med "styrketrening for nybegynnere", som ligger ute på fitnessbloggen? Eller et annet et? Når jeg trener styrke vil jeg gjerne kjøre et fult kroppsprogram, og ikke ha det delt opp med "skuldre, triceps og rygg" en dag, osv. Har trent mye styrke fra før av, men har aldri hatt et program som jeg følger punkt til prikke. Er ganske sterk i hele kroppen, og har sett forandring siden jeg begynte å trene mer og hardere styrke enn det jeg hadde før. Jeg bor hjemme med mor, far og lillesøster.. De kjøper inn det jeg trenger av mat osv, noe jeg er kjempe takknemmelig for:D Det eneste er at de ikke lager maten fra bunnen av, og da sier jeg at jeg lager min egen mat! Etter at jeg fikk meg jobb, har dagene mine blitt ekstremt travle. Hver tirsdag og torsdag jobber jeg etter skolen, og da er jeg hjemme rundt halv 10, også drar jeg på trening. De dagene har jeg ferdig mat, som jeg lager på mandag og har med meg. Det blir alt for sent å trene etter jobb, men kroppen min må få trent seg!
  6. Ja, har tenkt å lytte til kroppen og om den ikke orker, dropper jeg det Ja, man må unne seg noe godt innimellom!! Er det sant at man ødelegger fremgangen med styrketreningen, når man har mye cardio i programmet sitt? Jeg må holde kondisen min oppe, for den er såppass bra nå!
  7. Prøver å ha 4 faste måltider om dagen, frokost, lunsj, middag og kvelds/etter trening. Meeen, kjenner det er vanskelig å holde seg til planen. Er så glad i mat Ja, jeg trener på treningssenter.. Men der jeg er er det ikke noen som er der og hjelper til eller veileder (PT). Noe jeg kunne ønske det var. Synes du jeg burde prøve "treningsprogrammet for nybegynnere" som er her ute på fitnessbloggen? Og da har jeg tenkt å legge det opp slik som dette: Mandag: Styrketrening for nybegynnere Tirsdag: 4x4 intervall Onsdag: Styrketrening for nybegynnere Torsdag: Rumpeprogrammet (Den ultimate guiden til rumpetrening - teori og praksis - Fitnessbloggen) Fredag: Styrketrening for nybegynnere Lørdag: Fridag Søndag: Cardio (60 minutter på mølla, jogging) Nå SKAL jeg få orden på kostholdet mitt, og starte på blanke ark! Selv om det blir hardt, skal jeg klare det! Motivasjonen er på topp!!
  8. Hei! Jeg er ei jente på 16 år, er ca. 1.65 høy og veier 66 kg. Jeg trener styrke og kardio, og spiser sunn mat. Jeg vil ned i vekt (få mindre fettprosent), få synligere muskler og bli fornøyd med kroppen min. Det jeg lurer på er om noen her har forslag/tips om hvordan jeg skal gjøre det? Evnt. om noen kan sette opp et tungt styrkeprogram til meg, som jeg kan følge? Eller en kostholsplan, som jeg kan følge? Jeg vil dette meeeeeeer enn noe annet, og er villig til å gjøre det jeg kan!!!
×
×
  • Create New...