Jump to content

Ette

Members
  • Content Count

    398
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Posts posted by Ette


  1. Heisann og hoppsan :)

    Hvordan endrer man navnet på loggboka? Søkt rundt men fant ikke noen tråd om det. Var en knapp under loggboknavnet på det gamle designet, men den er nå borte. Løfter ikke med X-size lenger :X3:


  2. Min erfaring at at det hovedsakelig ødelegger på en indirekte måte, for det er nok utallige søndagsøkter som er gått i vasken fordi man fikk i seg litt for mye på lørdagen. Kan tenke meg det går mest direkte ut over eventuelle lørdagsøkter men, for det kan umulig være sunt med mye alkohol og lite søvn når kroppen skal restituere seg.

    Haha no shit.. måtte kjøre lørdagsøkta idag , var helt ubrukelig igår.. og det etter 2 shots og 2 øl. Kalorimessig er jeg glad jeg tåler lite :sneaky: Hadde god trøkk idag.


  3. Jeg la om kostholdet først og så kom treninga :) Grunnen til at jeg lykkes er fordi jeg elsker styrketrening og trives godt med kostholdet jeg har nå :)

    Du må finne den indre motivasjonen i deg selv (y) Det er den som er langvarig, ikke alle fitspobildene rundt om kring, kommentarer og likes på instagram og posting av selfies. Hvis treningen og kostholdet blir mer et ork enn noe du trives med, er det lett å gi opp. Trivsel er nøkkelen til suksess hos meg hvertfall :)


  4. Endel av den svenske keso-osten ( tilsvarer ca vår CC ) er tilsatt SUKKER av alle ting. Be aware, svenska stapper mye sukker og salt i alt mulig rart, så å velge rett " merke " er viktigere der enn hjemme...

    De har tilogmed tilsatt druesukker i et av skinkepåleggene der !! Og i en av posene med frosne bær ! Så viktig å sjekke deklarasjonen ja :)


  5. Har ikke brukt det lenge, men funka fett! Fikk skikkelig kick og fokus på trening! Har tatt en pause fra det nå, da jeg ble veldig kvalm etterpå og dermed mista matlysta, noe som igjen gikk utover energien. Hørt at det er en bivirkning. Tok 2-3 scoops 30min før trening.

    Prikkingen som kommer fra beta-alaninen i Jack3d er DIGG :p hehe... Verdt å prøve ;-D


  6. Tror du bare må smøre deg med tålmodighet, virker som du gjør ting riktig med tanke på mat og nok trening :) Har trent i 5.5 mnd, og begynner først nå å virkelig se resultater :) Har ikke trent spesielt mye kardio, kun tung styrke 3 ganger i uka :) Kostholdet er over gjennomsnittlig sunt. For noen kommer resultatene fortere, mens andre må jobbe mer for dem - men de kommer ! :D

    Stå på :) Og husk å spise nok proteiner og mat generelt , som tidligere sagt her :D


  7. Swebar sin med Pepparkakesmak :D Den smaker som pepperkakedeig og er rett og slett fantastisk!

    Strawberry Crisp fra Proteinfabrikken var sinnsylt digg første gangen jeg smakte den men da låg jeg på stranden på Malta og livet generellt var rimelig fantastisk akkurat da. Hamstret noen stk når jeg kom hjem og de er fortsatt gode men ikke fullt så fantastiske som den første gangen med stekende sol og vågskvulp i bakgrunnen ;)

    Åh holdt på å kjøpe den med pepperkakesmak... endte opp med banan og mintsmak.. Banan var ikke noe god, men mint var nammm :) Har ingen proteinbarfavoritt enda, men peanøttbaren til Atkins (

    Atkins, Endulge, Peanut Caramel Cluster, 5 Bars, 1.2 oz (34 g) Each - iHerb.com

    ) er dødsgod da :whistling: mmmmmm.

    Chocolite cookies and cream var ikke noe god i starten(tørr, seig og smakløs), men av en eller en annen grunn digger jeg den nå :p Fortsatt tørr, seig og smakløs da haha.


  8. Ja herregud for et gnål.... Pappa prøvde lenge å få meg til å endre trening og kostholdsvanene mine når jeg bodde hjemme, og når jeg nå gjør det, er han redd for at jeg skal bli for selvopptatt og fanatisk !! Er ikke noe creds å få, bare leksjoner på leksjoner :p Bare man begynner å ta vare på kroppen og tenker på hva man spiser, så er det forbundet med bare negative ting.....

    - "Nå må du ikke bli for opptatt av dette nå da"

    - "Veldig lett å bli for egosentrisk"

    - "Pass på ryggen din nå da(ved knebøy og markløft)"

    - "Knebøy sliter vel masse på knærne?"

    Lista er lang og jeg kan ikke annet enn å bare le når kommentarene kommer :p

    Fikk høre av en ikke-trenings-kompis at proteinshaken min så ut som sondemat! Haha den kommentaren glemmer jeg aldri :D

    men jeg må innrømme at jeg var akkurat likens når jeg selv ikke trente. Skjønte ikke hvorfor fatter'n gadd å tenke på mat og trening, "man må jo leve litt også må vite!"

    Men er jo morro å da, når det er en selv som får resultatene man jobber hardt for :)


  9. Havregrøt med bananproteinpulver og masse kanel og sukrin er dødsdigg :D

    Samme med smoothie av banan, jordbær, skogsbær, melk og vaniljeproteinpulver :D

    Og disse proteinpannekakene:

    1 boks cottage cheese

    1 CC boks havregryn

    2 egg

    5-6 hvitter

    Litt melk, kanel, proteinpulver og vaniljesukker

    Bland alt i en blender og stek i smør :)


  10. Har egentlig lite lyst på godis generelt.... :p Og det kommer fra en som spiste det omtrent daglig :eek: Går vel mest i vaniljekesam, yoghurt med nøtter, varme og kalde bær, frukt, proteinpannekaker, mørk sjokkis og riskaker med sukkerfritt syltetøy og peanøttsmør <3 nam. Og så pepsimax da :D

×
×
  • Create New...