Gå til innhold

JulieO

Medlemmer
  • Innholdsteller

    63
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om JulieO

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 03. jan. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Taaakk skal testes!! Æ ble veldig gla når det ikke va noen som skreiv "havregryn" Æ spyr nesten bare av å se pakken om dagan Stig, har du testa å sett kor lenge muffinsan "tåler" å stå? Kjekt om man kunna laga for flere daga
  2. Hei:) Denne konk.oppkjøringen skal jeg teste biorytme.. Noen som har forslag til gode frokoster og lunsjer? Har vanlig vis spist karb fra morgen av, men skal nå bare ha litt - men dooog ikke karbfri frokost og lunsj (ialle fall ikke i starten )... Et år siden siden diett.. SÅ står fast i karbonadedeig/kylling og ris fella
  3. Bare for å ta ei sammenligning uten at æ å du har samme forutsettninga eller kropp... Så spis ikke æ på konkurransediett så LITE sammenhengende engang.. Da trur æ kanskje æ har tatt livet av noen under veis, å æ hadd i alle fall ikke trent nå bra!!! Eller kommet mæ så langt som på trening engang... Å hadde æ trent på så lite mat, å skulla jobba, å gjort hverdagslige ting hadd æ møtt veggen rimelig kjapt... Så med tanke på at du vil bli strammere må du nok først å fremst gi kroppen din nå å jobbe med.. For å bli strammere hjel det ikke med cardio (da blir man tynn-feit som vi vennegjengen kal
  4. Hei du Japp, begge dela.. Å så vidt æ huske hadde æ samme smertene og rødhet bak på leggen som du har.. Sjekka det aldri, men det betyr ikke at du ikke burde det.. Heller en gang for mye enn en gang for lite... Etterpåklok hete det vel Starta vel opp med bevegelighets"trening" ganske kjapt.. Da det som regel e vanskelig å ikke minst smertefullt å jobb sæ til full strekk på kneet igjen.. Å d e noe man må ha hjelp av fysio til! Her e en god fag artikkel om korsbåndsskade og rehabilitering http://fysioterapeuten.no/Fag-og-vitenskap/Fagartikler/Totalruptur-av-fremre-korsbaand-Funksj
  5. Tar havregryn og protein i shakern å løper ut døra
  6. Det e vel også sånn at man ønske å bedre formen/kondisjonen også på spinning.. Så da må man jo sørg for å vær oppe å kjenn på nærmere max noen gang ja Om ikke kan man vel sitt på sykkelen å trokk t man blir grønn i ansiktet uten å oppnå noen forbedringa.. Æ regna med dem fleste ønska å kom opp å fram, ikke ligg på "stede hvil".. KJØR PÅ sir bare æ
  7. Ta å jobb litt da :p

    1. HHHH

      HHHH

      Haha... Skulle til å si det samme til deg :)

  8. SÅ jo ut som formen var solid der da!

    1. JulieO

      JulieO

      Jaaada, den kom sæ siste ukan ;) en 3. plass og en 7. i NM må være greit :-) Men kan bli myyy bedre!! Så d e nu d starte ;)

    2. lolly1405

      lolly1405

      Hehe, hva blir d neste nå da ? :) Må jo få fler bilder :)

    3. JulieO

      JulieO

      Hold mæ på BF fronten ja :-) Å e starta diett igjen, så får se til våren hvordan formen e ;) SÅ blir d uansett alle høstens konkurransa.. :-)

  9. Godt å komme tilbake etter en liten "matpause" etter høstens konkurransa.. Men nu e d back on track ;) WOOOP!!

  10. Da er man på god vei mot Norway Open og NM!!!! :-D 95 dager igjen!!!

  11. Det vil jo i alle fall ikke skade!! Masasje vil jo øke sirkulasjonen i beina... Jeg vet at jeg i alle fall har hatt GOD nytte av å ta lymfedrenasje!!! MUCHO!! Har til tider så mye vann i beina at jeg hadde skildd rett inn med de over 80 :-P Ikke bare føles det bedre mtp restitusjon, men for å holde celulitter far away! Test det du! Å kom gjerne med tilbakemelding på casen!! ;-)
  12. Treningsfri i dag, AND IT SUCKED!! Delt en boks cottage chees med eple med min lille voff! haha :-)

  13. GOD NATT!! Intervaller på menyen i morgen tidlig! ;)

  14. Røyk selv korsbåndet (handball... Say no more:mad: )... For noen år siden. Ble frarådet på alle mulige måter av fysio å trene i smith.. Uten støttemuskulatur (som du får av å trene med stang frittstående) har du igrunnen ikke noe.. Det er sikkerhets nettet for å passe på både sener og ledd!! Så ikke noe å kymse med! Det kan så klart friste å få lagt på mer, men igrunnen taper du bare mer på det enn hva du vinner. Tren heller med stang, test front bøy eller bytt treningssenter til en plass der du kan løfte tungt og sikkert! :thumbsup: Men for all del, ikke glem støttemuskulaturen... VIKTIG for
×
×
  • Opprett ny...