Gå til innhold

Anonym090

Medlemmer
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg er 20 år, 166cm, veier 48-49 kg, trener 6(av og til 7) dager i uken, trener etter program(overkropp x2 i uken, underkropp x2 i uken)+ kondisjon: løping(intervaller) og spinning, er ellers i vanlig aktivitiet utenom trening(f.eks gå til butikken osv) lite stress, student, liker å være mye sosial, men drikker alkohol bare av og til. Ja, greit?
  2. Jeg skal legge på meg, men er veldig opptatt at det er minst mulig fett og mest muskler. Jeg vet lite om proteiner, karbo og fettfordeling, så setter pris på om noen kan hjelpe meg med å forstå dette! Vet også lite om hvor mange kalorier osv jeg trenger! TAKK
  3. Kanskje det er litt lite ja, men er så usikker på hva som er nok i forhold til treningsmengde.
  4. Hvor mange kcal er dette tror du?
  5. Jente 20 år, 167 cm og veier 47 kg. Trener 6-7 dager i uken. Målet er å øke i muskelmasse. Frokost: 3 ryvita med pålegg(sild, egg, makrell i tomat) 1 eple, 1 gl. melk, masse grønnsaker Lunsj: samme som frokost eller 1 grovt rundstykke med pålegg(som frokosten) 1 boks tunfisk(ca 50 g) og masse grønnsaker Mellommåltid: 1 skyr med noen nøtter/rosiner Middag: F.eks 1/3 pk kyllingkjøttdeig, 1 stk søtpotet og masse grønnsaker Kvelds: samme som frokost eller 1 skål naturell yoghurt med gryn, bær, noen nøtter/rosiner + et par frukter eller 1/3-1/2 boks kesam med bær/gryn/rosiner Er dette b
  6. Er ny her, så aner ikke så mye om sånt...Takk
  7. Hva spiser du til frokost, lunsj, middag osv? F.eks i dag
  8. Tenkte beste måltid som det beste du vet av all mat
  9. 5 raske spørsmål: Hvor mange måltid spiser du i løpet av en dag? Hva spiser du? Hva trener du? Mål med trening? Hva er det aller beste måltidet du vet om? Også et måltidstips til meg som funker som mellommåltid/frokost/lunsj/middag! Håååper på svar!
  10. Får vel se litt her da. Ingen tips til gode måltid altså? Var jo egentlig det jeg spør etter, hehe
  11. Nei, ikke ordentlig. Det er fordi jeg ikke vet hvordan man kan sette opp et. Men deler alltid opp øktene. En dag bein/rumpe/triceps/biceps, og en dag skuldre, armer, rygg, mage "coreøvelser"
  12. Når jeg merker at det ikke er tungt lenger, øker jeg. Jeg økte knebøy senest i dag. Er det ikke slik det skal gjøres? Nei, noen dager har jeg mange reps, få sett, andre dager få reps, flere sett. Dette var I DAG
  13. Om du leste litt over, så ser du at jeg også går på styrketimer som trener hele kroppen også. Hva er det som er så dårlig med dette da? På den guiden står det jo at knebøy og de andre øvelsene er de beste? Er jeg dum?
  14. Men jeg elsker å trene kondisjon(hehe) så har lyst å fortsette litt med det uans, men kan kanskje kutte ja..feit du? langt i fra! Og takk for svar!
×
×
  • Opprett ny...