Gå til innhold

robinthomassen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om robinthomassen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 02. des. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Bulkeperioden vil nok gå litt lenger enn ut februar. Er halveis fornøyd med muskelmassen foreløpig. Så tenker den går ut februar og muligens hele mars måned. Etter informasjonen fra dere så tror jeg at jeg kommer til å kjøre vanlig tung trening 6-12 reps, 3-4 sett og så heller legge til noen intervall økter i uken + minske kalorier selvfølgelig. Kostholdet nå om dagen består i proteinrik frokost, havregryn eller egg f.eks + noe grønnsaker, lunsj 1 blir kyllingfilet med ris og grønnsaker, samme med lunsj 2. Så tar jeg en proteinshake, 48g proteiner (2 scoops), middag blir ofte 250g med
  2. Hey! Skal om ikke så altfor lenge starte å deffe, men lurer på hva og hvordan som gir best mulig fettforbrenning samtidig som man selvfølgelig vil holde på muskelmassen. Tenker å kjøre en del intervaller og styrketrening med flere reps 12-20stk. Noen med erfaring og tips rundt dette? Har også en tråd med mitt program jeg kjører nå på bulk: Treningsprogram på Bulk i Februar. | Fitnessbloggen Forum
  3. Glemte også å nevne at kroppsfettet skal vekk senere når det nærmer seg sommer. Men trenger mer muskler først.
  4. Hei! Ny på forumet, og ønsker gjerne innspill på treningsprogrammet jeg har satt opp for Februar. Skal prøve å få lagt på meg litt muskler, veier ca 82kg (16,5%kroppsfett) og er 187cm høy. Kjører 5 treninger i uken og programmet ser slikt ut: Har 1 oppvarmingssett foran de fleste øvelsene og ellers varierer jeg mellom 3x6-8 reps og 3x8-12 reps Dag 1: Bryst & Biceps: Benkpress med hantler eller stang Flyes med hantler Pullovers Bicepscurl med stang og hantler Dag 2: Rygg & Skuldre: Chins Markløft Stående roing Rygghev Skulderpress Fronthev med stang
×
×
  • Opprett ny...