Gå til innhold

Rosinbolle

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg har sett litt rundt på forumet og nettsiden her, men finner ikke all verdens med mageøvelser. Det må da finnes mer enn situps, planke og rollouts? *Trenger motivasjon til å trene magen litt også*
  2. 2300 kcal Får jo ikke tid til annet enn å spise da jo Men tusen takk for innspill, jeg blir nok å øke inntaket en del da, til nå har jeg vel ligget på 1500 - 1800 om dagen, og det er vel uansett litt for lite
  3. 176cm, ca 70kg (prøver å ikke veie meg så ofte, ser meg heller i speilet), trener styrke 3-4 ganger i uka + litt cardio 1-2 ganger i uka
  4. Altså, jeg er latterlig dårlig på dette med kosthold. Til nå har jeg satt inn tiltak som å ikke spise snop annet enn på lørdager, spise mest mulig proteiner og droppe halv og helfabrikata. Alt dette er i grunn ikke noe problem i det hele tatt, jeg føler jeg spiser ganske sunt med mye frukt og grønt og proteiner. MEN, jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor mange kcal om dagen jeg skal ha. Målet er å bli kvitt litt fett på magen, samt å bygge litt muskler. I første omgang gjorde jeg det enkelt: Registrerte meg på diett.no, la inn hvor mye jeg veier nå og hvor mye jeg vil veie før sommeren k
  5. Jeg har gått i gang med prosjekt sunn og sterk, men jeg merker at kunnskapen om kosthold er forsvinnende liten. Jeg er ikke særlig interessert i å telle kalorier hver eneste dag, men noen dager innimellom legger jeg inn det jeg spiser på diett.no, og hver eneste gang ligger jeg i kaloriunderskudd. Det er jo i og for seg bra det, men spørsmålet mitt blir da: Så lenge man ligger i kaloriunderskudd, har det så mye å si hvor kaloriene kommer fra? Jeg er nøye på å få i meg mye proteiner, men jeg sliter veldig med å bestemme meg for om jeg vil spise mye fett eller mye karbohydrater. Må jeg i det
×
×
  • Opprett ny...