Gå til innhold

Nifz

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei Jeg er en kar på 27 år, som ligger på mellom 69-72 kg og er 175cm høy. Driver aktivt med thaiboksing og skal forhåpentligvis gå debutkamp i feb/mars. Ønsker da å veie ca 66-69kg og da være så «muskuløs» som mulig. Veide tidligere 87 kg, og gikk ned ved hjelp av «primal diet». Her er macroene jeg har satt opp 105-140g proteiner, 70-105g fett, 210-280g karbo. 1600-1800 kcal på hviledager, 2200 -2300 på treningsdager Er det noen som har forslag til endringer eller mener at jeg er helt på bærtur så let me know //N
  2. kl 0630Frokost: 100g havregryn med 3dl melk, + 40g proteinshake og kreatin. kl 1100 Matpause jobb: Kyllingsalat (paprika, salat, pasta, skruer, kylling, pesto og feta) Må nesten ta det jeg får på jobb, eller, kan jo selvfølgelig ta med matpakke. kl 1600 mat etter jobb: varierer noe, men gjerne samme som frokost, evt en smoothie med jordbær, bjørnebær, bringebær, kiwi, jus. kl 1800-1900: middag med kylling/laks/karbonadedeig + ris/grovpasta/ovensbakte rotgrønnsaker(sellerirot, kålrot osv). Har også div. grønnsaker som tilbehør, feks: brokkoli, selleri, gulrøtter, paprika, chili, hvi
  3. Så du mener jeg heller burde satse på å vedlikeholde? Ifølge tn kalken burde jeg da ligge på daglige kaloriinntak: 2640 kcal. Eller overskudd? Har trent to-tre måneder, men føler at kostholdet mitt har gjort så jeg ikke har fått optimalt ut av treningen da jeg ikke følgte noen spesiell plan annet enn å spise sunt og spise meg mett.
  4. Hei Jeg kjører fortiden et 5x5 program, men ønsker egentlig å gå litt ned i vekt, samtidig som jeg går opp i muskelstyrke og masse. Og det jeg da lurer på er hvordan burde kostholde mitt se ut? Taper jeg veldig mye muskelmasse om jeg kjører med kcal overskudd? Er 23 år, 175cm og veier 80kg. fettprosent 19% (har et mål om å komme ned på 12ish%) Dette er det jeg ligger på nå, men føler at det kanskje ikke er lurt med så lavt kaloriinntak hvis jeg vil bygge muskler? mitt daglige kaloriinntak: 2240 kcal Protein: 200 gram Fett: 75 gram Karbohydrater: 192 gram Takk for sva
×
×
  • Opprett ny...