Jump to content

Marius Andresen

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Siden du er så ung, burde du trene øvelser som styrker mage og rygg, men du skal kun bruke din egen kroppsvekt. f.eks. planke, sideplanke, pullups, chins osv. Det er lett å få skader når du er så ung å skal kjøre knebøy ,markløft med tunge vekter og feil teknikk. Kroppen din er ikke ferdig utvokst enda, det er kjempebra at du vil trene. Mitt tips: -Vent noen år med å begynne med seriøs styrketrening. - tren opp kjernemusklatur, det vil du ikke angre på senere i livet. - du kan få bra kropp med bare kroppsvekt øvelser også
  2. Hei. Har lest mye på fitnessbloggen, men aldri lagd bruker. Så gjorde det i dag siden jeg trenger litt hjelp Trenger hjelp med knebøyen min, hva som er bra og hva som kan rettes på. Her er en video. takk takk ps. Det jeg ser jeg gjør feil er. - Kan ha litt mer dybde Hvis dere ser på føttene mine så lener de seg litt innover, noen som vet hva dette skyldes ?
  3. Glemte å si at jeg kjører Gunnars bastard-variant. Ja jeg klarer å øke på basisøvelsene, men på biceps å sidehev blir det veldig tøft. Dette ligger jeg på nå. Benk: 60kg 5x3 ( Hadde maksløft sist uke, klarte 70kg) Knebøy: 45 kg 5x3( Ikke så bra, men har nettopp lært meg den dype knebøy teknikken så regner med at jeg kommer til å øke en god del) Mark: 70kg 5x3.
  4. Hei hie, første posten min på dette forumet Jeg er en 19 år gammel mann som begynte med styrketrening i januar dvs at jeg fortsatt er ganske fersk i gamet. Kjører starting strength tre ganger i uken, føler at det funker veldig bra for meg som trenger litt grunnstryke, har fått inn teknikken på de aller fleste øvelsene sliter litt med mark, men det kommer seg vel. De siste ukene har jeg merket at jeg ikke blir like sliten som før. Så det jeg lurer på er at kan jeg legge på noen ekstra støtteøvelser ? Kan skrive litt om høyden min etc. -186cm -80kg Takk for svar
×
×
  • Create New...