Gå til innhold

mossi

Medlemmer
  • Innholdsteller

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om mossi

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Det høres bra ut! Da får jeg gjøre det :-) Markløft vet jeg ikke om jeg tør å begi meg ut på riktig enda, da jeg ikke kan teknikken for det. Vil så absolutt ikke pådra meg skader
  2. Jeg har trent litt med apparater for et års tid siden i et halvt års tid, så det er jo en god stund siden jeg har treng noe særlig styrke. Hva er de beste øvelsene for kjernemuskulaturen?
  3. mossi

    Pulsklokke

    Jeg har nettopp begynt å trene, og jeg ønsket å sjekke pulsen jeg også. Var tilbud på Polar FT4 hos G-sport til 599,- så da slo jeg til. Den er helt enkel, ikke noe oppkobling mot data eller slikt, men den duger veldig greit til min bruk. Jeg ønsker egentlig bare å se gjeldende puls, og i ettertid varigheten og gjennomsnitlig puls og maks puls. Det får jeg fra klokka :-) Det er jo selvfølgelig litt morsomt å se hvor mange kcal og sånn også, men det tar jeg med en klype salt siden jeg ikke vet hvor korrekt det er Tror denne holder lenge, og jeg er veldig fornøyd til mitt enkle bruk!
  4. Hei! Jeg har nettopp begynt å trene med vekter, og trener nå ganske lett for å få inn litt teknikk. Dessverre har jeg helt utrolig dårlig balanse, og sliter veldig med knebøy m/ vekter og egentlig utfall generelt. I knebøy sliter jeg med å legge vekten bakover uten å rett og slett tryne. Jeg har bare 10kg stang, så det er ikke tunge greiene, og jeg merker at jeg fint klarer å løfte den uten problemer. Det er bare det at når jeg legger vekten bakover klarer rett og slett ikke balansen. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan øve og forbedre dette? Nå øver jeg bare teknikk med en k
  5. Jeg er 169cm høy, og på 85kg - forrige fredag i alle fall. Har gått opp 10kg siden mars i fjor, og allerede før de kiloene var jeg ganske misfornøyd med kroppen. Så har først og fremst som mål å gå ned de 10kg jeg har gått opp, og deretter er det ultimate målet 65kg. Ønsker å bli litt strammere og sterkere, og føle meg generelt i bedre form.
  6. Jeg får i meg alt for lite vann, noen dager kan jeg rett og slett nesten glemme det. Slik er det egentlig med væske generelt. Tror ikke jeg drikker noe mer enn 0,5-0,8dl. Har noen dager hvor jeg er veldig bevisst og får drukket typ 1,5l, men det er veldig sjeldent. Tror det kan være derfor jeg er så utrolig slapp og sliten mye av tiden.
  7. Er det mulig å sende den om jeg betaler portoen?
×
×
  • Opprett ny...