Jump to content

ina123

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About ina123

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg har alltid vært aktiv og trent 6-7 styrketrening eller diverse annen trening i uken. Men hadde en liten smell og har trent lite og hatt dårlig kosthold nå i ca 2 måneder. Jeg ønsker å slutte dette å komme tilbake til de gode vanene jeg hadde. Derfor trenger jeg å sette meg noen skikkelige mål å jobbe i mot. Jeg ønsker å gå ned 10kg. Er 178cm og 80kg. Hva er realistisk å oppnå på 8 uker? Jeg skal ut å reise og ønsker å se mest mulig bra ut til da. Jeg ønsker å se veltrent ut og sank ut. Har noen noen meninger om hva som er realistisk å kunne oppnå på den tiden? Har lagt med bilder for å vise utgangspunktet jeg starter med.
  2. Takk for svar! Føler det er smertefullt å rulle over hele forside lår og på de punktene der det "flytter" på seg. Men merker ikke at smertene avtar etter å lagt press på et spesielt punkt noen sekunder. Synes det bare blir verre og verre hvor lenger jeg holder. Betyr det da at jeg må egentlig bare holde ut til det blir bedre?
  3. Ved foamrolling kjenner jeg at noen muskler liksom flytter på seg. Ruller over muskelen og ved noen punkter kjennes det ut som det er en hump som presses og flytter seg vekk. Dette kjennes særlig ved foamrolling av fremside lår, legg og rumpe. Er det musklene eller er det knuter i muskelen? Vil det kjennes mindre jo mer foamrolling jeg gjør? Litt vanskelig å forklare, men håper noen skjønner
×
×
  • Create New...