Gå til innhold

miriamsol

Medlemmer
  • Innholdsteller

    25
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om miriamsol

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 21. nov. 1991

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Utorlig mye bra, inspirerende og nyttige tips som har blitt skrevet her!! Kjempe bra at folk vil dele og støtte hverandre, og at det er lov å være ny og komme med spørsmål :happy: Det er utrolig viktig å ikke la andre begrense dine mål, gå for gull
  2. Hvertfall 1 styrkeøkt i uken er bra kombinasjon med mye roing, du trenger ikke være redd for å trene rygg,armer og skuldre hardt.. (det er beina som er muskelgruppen man bruker tyngst i roing). Intervaller på romaskin er også fint, 6 min x 10set, 500m x5, pyramider der du fokuserer på takt og styrke over 26 min og har 2-3 set . Du kan forvente å få sterkere og mer definerte muskler jevnt over hele kroppen, og spess sterkere rygg!! Roing er en veldig naturlig måte å trene kroppen jevnt på. Ambefaler å sjekke ut der du bor om de har noen roklubber, der kan man alltid få hjelp og svar. Og kanskje
  3. Nytt navn på treningsloggen. Ready, Set, GO. Nå står jeg på startsstreken og er klar for å jobbe meg mot MÅL!

×
×
  • Opprett ny...