Jump to content

bareEinMann

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Tips til gode øvelser for å bedre mobilitet i skuldre/rygg? Gjerne også skadeforebyggende, sliter en del under og etter økter hvor det har blitt kjørt mye overstøt. Spesielt i overarmer/triceps.
  2. Ser folk strides litt rundt spørsmålet om vitaminer under selve fasten, hva sier folk nå? Tenker da både på vitaminene om morgenen, og ZMAen på kvelden. Er det greit å ta sine daglige vitaminer når en står opp, selvom det er 2-3, kanskje 4 timer til spisevinduet åpner? Forøvrig ser en dag med PF slik ut for meg: 12:00/13:00 - 200-250g kjøtt, brokkoli og gjerne en avocado 15:00/16:00 - Halv proteinshake med kreatin + 225g mager cottage cheese med valnøtter og villbringebærsaft 17:00/17:30 - Trening 19:30/20:00 - Resten av proteinshaken + middag bestående av kjøtt (200-250g), div grønnsaker, søtpotet. 22:00/23:00 ZMA Velger jeg og trene tidligere på dagen (før første måltid), bytter jeg ut søtpoteten jeg har til "kvelds" til lunchen jeg har rett etter trening. Inputs noen?
×
×
  • Create New...