Gå til innhold

Dite

Medlemmer
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Dite

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 11. april 1989
  1. Tusen hjertelig! Har blitt mye bedre etter at jeg startet med å bøye/tøye tærne bakover, trykkmassere langs musklene og rulling av foten på ball. Tar med meg tipsene videre og håper du har blitt bedre!
  2. Takk for tipset! Har blitt mye bedre etter at jeg kuttet ut fotball, men jeg kommer nok til å investere i slike skåler likevel!
  3. Tusen takk, det sette eg pris på!^^ Humm...kanskje ein tur innom fysioavdelingen hos dåkke hadde vært no! Får forhøre mg i Bergen først
  4. Smertene startet etter at jeg begynte med regelmessige fotballtreninger og kamper. Om kvelden etter kampene var det som om en nål presset seg langt inn i undersiden av hælen og dagen etter kom det periodevise små støt som gjorde at jeg måtte stoppe opp. Gikk til legen og fikk fastslått at det var plantar fasciitt. Hun gav meg resept på betennelsesdempende og anbefalte meg å ikke spille fotball en periode fremover, samt å drive med forebyggende trening (føre foten over en ball/pinne/dørstokk, tøye ut beina) og teipe om nødvendig. Etter en uke på betennelsesdempende var smertene borte i
×
×
  • Opprett ny...